Löytyy tosiaan tuo yksi Syncrobussi 2.1 jonka ostin tänä kesänä. Sitten on tuo takatuuppari bussi 2.1 joka on ollu n. 5 vuotta jo minulla. Sitten eilen sain jonkun kohtauksen ja ostin tuollaisen Doppelin 1.6d vai mikä se lie oikealta nimeltään.
Tuolle takatuupparibussille en aijo projektien merkeissä tehdä mitään muuta kuin kovaa ajoa. No korkeintaan kiusallinen moottorin öljyvuoto pitäisi korjata.
Syncro bussia olisi tarkoitus tuunailla enemmän maastokelpoiseksi kulkineeksi. Korotusta, karkeaa rengasta, takalukko toimimaan, pohjansuojausta yms. Eli ohjeistusta ja vinkkejä kaivataan. Ettei kaikkea tarvitsisi kolmeakertaa tehdä...
Sitten tämä Doppeli. Kävin sillä äsken ensikertaa ajamassa hieman pidemmän matkan ja kun sain 4 vaihteen silmään niin piti pari kertaa kokeilla ettei vaan käsijarru ole päällä. Sitten pysähdyin ja kokeilin vanteista ettei vaan jarrut muuten vaan hirtä päälle. No ei
![Pyörittelee silmiä :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Doppelissa tulee varmaan eniten hommia. Moottori pitänee varmaan vaihtaa, VR6 vai mitä sinne pitäisi tunkea että alkaisi kulkemaan? Mieli kyllä teksi tehdä siitä 4x4 auto. Mutta joku oli kyselly 2 vetoisen tölkin muuttamista 4 vedoksi niin tuolla toisessa keskustelussa se idea tyrmättiin täysin. Joten sitä ideaa tässä ei taida uskaltaa edes ääneen lausua.. Tai kirjoittaa. No nostaisiko alustaa vai laskisiko alustaa, kas siinä pulma.
No terrorisoin teitä jatkossa tyhmillä kysymyksillä ja vielä tyhmemmillä ideoilla. Ja kun umpikiero savolainen olen niin vastuu siirtyy lukijalle.
![Silmänisku ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Mutta antakee vaan tulla rohkeasti hyviä ideoita ja kommentteja, niin jaksaa sitten paremmin rassata noita vehkeitä..