WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Projektikertomus alue jossa voit kertoa autosi rakentelusta. Section for your project
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

Tästä alkaa projektikertomus Syncro-projektini moottorirempasta.

WBX DJ, papereitten mukaan koneella ajettu 160tkm.

Kone vuotaa jäähdytinnestettä oikean kannen välistä melko reippaasti ja öljynpainevalokin alkoi vilkkua tyhjäkäynnillä kuumalla moottorilla...

Avaan nyt koko koneen ja katsotaan miltä siellä näyttää ja uusitaan tarvittavat osat. Tavoitteena saada tästä aikaiseksi vuotamaton (tai edes vähemmän vuotava!) jolla voisi ajella huolettomasti sen 2000km/vuosi, mitä tällä on nyt tullut ajeltua.

Tähän mennessä takapäässä majailtu viitenä päivänä, yhteensä 12 tuntia. Nyt moottori irti, pukissa ja riisuttuna pakopuolen roippeista.

Tähän mennessä projektia käsitelty jo "Käyttäjien autot"-osiossa ja siellä olen saanut jo hyviä neuvoja. Odotukset ovat realistiset, vastoinkäymisiä tulossa jne...

Ei kun leuka vasten rintaa ja kohti moottoria!
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

6. Päivä
Koneen purkua. Tämä vaihe meni mukavasti. Kaikki pultit aukesivat ja mikään ei vastustanut. Nyt alkaa koneen todellinen kunto paljastua.

Kannen kumiset tiivisteet oli kyllä haperossa kunnosa, ihme ettei ollut vuotanut kuin yhdestä paikasta. Näytti että kumitiivisteen lisäksi ei asennuksessa oltu käytetty mitään silikonia tai vastaavaa. No kansien irrotuksen jälkeen paljastui tietysti se jännittävin juttu, eli kannen halkemat. Kaikissa venttilien väleissä oli halkeamia.

Oikeassa kannessa ykkössylinterissä 3 halkeamaa ja kakkosessa 2 (kuvassa kansi nurinperin)
Oikea kansi
Oikea kansi
image.jpg (975.76 KiB) Katsottu 9718 kertaa
Vasemmassa kannessa kolmosessa ja nelosessa kummassakin kaksi halkeamaa. Kolmosen halkemat pienimmät ja näkyvät huonosti kuvissa
Vasen kansi
Vasen kansi
image.jpg (1.02 MiB) Katsottu 9718 kertaa
Mikähän tässä on nyt sitten oikea päätös? Onko tuomio suoraan kannet vaihtoon vai kannattako noita tutkia vielä tarkemmin?

Toinen yllätys oli kun avasin vesipumpun. Jossain vaiheessa koneessa ollut varmaan rikkinäinen vesipumppu, joka on jyrsinyt n. 0,5mm uran lohkoon, vain onko ollut siellä alunperinkin? Vedenkierron kanssa ei ole ollut ongelmia, onkohan tuolla mitään merkitystä?
Vesipumppu
Vesipumppu
image.jpg (801.33 KiB) Katsottu 9718 kertaa
No positiivistakin. Sylinteriputket jätin vielä lohkoon, mutta ne näyttivät hyväkuntoisilta - hoonauksetkin vielä näkyvissä, eikä yläpäässä ollut kuin olematon pykälä, sekin varmaan osaksi karstaa.

Alkuviikko menee työn merkeissä ja suunnitellessa männäntappien ulosvetäjää, jokin putki-kierretanko-viritys pitäisi kehitellä. Yllättävän ahtaat näytti kyllä olevan paikat.

Päivän harrastusaika 4h
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Avatar
hillitty
pikseliseppä
Viestit: 743
Liittynyt: 28.06.2012 21:34
Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja hillitty »

Omassa tapauksessa päätös hylätä yksi kansipari oli helppo koska kannet purettua näki että halkeama jatku kanaviin melko pitkälle. 75€ oli kansien koeponnistaminen Kiteen moottorikoneistamolla, jokunen kymppi myös kuluja purkamisesta ja muusta tutkimisesta. Missä kunnossa on ventiilien päät? 120€ oli venttiilit yhteensä kumpaankin kanteen että kyllähän sitä kunnostamisestakin äkkiä tulee kustannuksia.

AMCn tekemät kannet eivät ilmeisesti ole niin herkkiä halkeilemaan kuin volkkarin. Yksi halvempia hintatasoltaan oli TK-carparts https://www.tk-carparts.de/article/1325 ... 12_PS.html
Mulle jäi mysteeriksi miksi aircooled.fi myy amcn kansia yli 600€n hintaan jos vertaa saksan hintatasoon.
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

hillitty kirjoitti:Omassa tapauksessa päätös hylätä yksi kansipari oli helppo koska kannet purettua näki että halkeama jatku kanaviin melko pitkälle. 75€ oli kansien koeponnistaminen Kiteen moottorikoneistamolla, jokunen kymppi myös kuluja purkamisesta ja muusta tutkimisesta. Missä kunnossa on ventiilien päät? 120€ oli venttiilit yhteensä kumpaankin kanteen että kyllähän sitä kunnostamisestakin äkkiä tulee kustannuksia.

AMCn tekemät kannet eivät ilmeisesti ole niin herkkiä halkeilemaan kuin volkkarin. Yksi halvempia hintatasoltaan oli TK-carparts https://www.tk-carparts.de/article/1325 ... 12_PS.html
Mulle jäi mysteeriksi miksi aircooled.fi myy amcn kansia yli 600€n hintaan jos vertaa saksan hintatasoon.
Joo aivan samaa tässä pohdin. 6 katkennutta pinnapulttia pitäisi houkutella pois kannesta ja sitten siihen päälle tutkimisesta aiheutuvat kustannukset yms...

Helppo ratkaisu olisi nuo uudet kannet. TK:n hinta on halvin jonka olen löytänyt. Just tässä lueskelen noita ulkomaansivustoja AMC-kansien pakoventtiiliongelmista. Ameriikan maalla paljon juttua noista ongelmista. Mistään ei tunnu löytyvän luotettavaa tietoa, onko tuo vielä olemassa oleva ongelma vai ei. Noita kansia saa myös ilman venttiilejä alle 300€ hintaan, mutta siihen sitten venttiilit ja työtä...

Onko foorumilla OIKEATA tietoa nykytilanteesta?

Toinen juttu jota tässä tutkiskelin on kiertokanget ja niiden pultit. Mulla ei vielä ne edes esillä, mutta jos nyt kannetkin uusii niin tehdään sitten muitakin paikkoja samalla standardilla. Ulkomaan sivustoilla 1.9 koneen kanget ja niihin venymättömät pultit olisi suositeltu vaihtoehto. Mitäs uutta tähän voisi käyttää? WBX osissa ei noita ole tarjolla, onko jokin ilmajäähyn kiertokankisetti käypä WBX:ään? Vai myykö joku Suomessa kunnostettuja 1.9 kankia?
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Avatar
hillitty
pikseliseppä
Viestit: 743
Liittynyt: 28.06.2012 21:34
Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja hillitty »

Yhtään parempaa tietoa ei ole mulla amc:n pakoventtiili ongelmista. Ite tilasin venttiilit jo aiempaan kansipariin pahasti pyöristyneitten venttiilinpäiden takia. Nyt sain haalittua amc:n "romukannen" johon tulee csp:n pakoventiilit ja aricooledin myymät imut (en muista valmistajaa). Tuossa kannessa voisi olla jotain kummallista tapahtumaa pakoventtiilin osalta. On sen verran pahasti syöny pakoventiilin ohjurin ja kannella vain 2000km ajettu. Pelkkiä arvailuja kuitenkin.
Jenkkienkin keskusteluissa on aina jokunen joka on vain heittäny kannet paikoilleen ja ajanu jo tuhansia kilometrejä. Voithan kysellä aircooledilta onko heidän myymät kannet sellaisia joihin venttiilit vaihdettu saksalaisiin? Selittäs hintaeron.

Kiertokangen pulteista venymättömät on kuplan kiertokangen pultteja joista olikin toisessa ketjussa puhetta. Toinen minun kuulemista vaihtoehdoista on tehdä kuplan virikangista wasseriin, joilloin suurennetaan ylätapin reikä 22->24mm kokoon ja uusi hela paikalleen. Lisää hintaa noin 300€ Kanget maksaa noin 150e ja muutostyö joka pitää teettää koneistamossa noin 150-200€. Puhun vähän muiden suulla enkä omaa senkummenpaa tietämystä, mutta maailmalla vastaavia kankia on vissiin käytetty. http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... ?p=5759978
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

Tämän päivän surffauksen tulos:

http://www.mecatechnic.com/en-GB/4-biel ... 007240.htm

Tuossa olisi valmis setti uusista kangista. En nyt pääse vertaamaan että onko nuo "2100"-mallia vai "1900"-mallia. Jos nuo venyvät pultit ja kanget uudessa moottorissa kestää sen >100tkm, niin noillakin pääsisi jo pitkälle... Pelkät uudet pultitkin taitaa olla satasen luokkaa.
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
ketsa
AktiVWisti
Viestit: 667
Liittynyt: 23.02.2012 21:12

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja ketsa »

Noista kuplan tarvikekiertokangista pitää sitten vielä löytää sellaiset, että niissä on matskua riittävästi ylälenkin ympärillä suurennusoperaatioon. Orkkis kuplan kankien pulttien siirtoon wbx kankiin itse päädyin kustannussyistä ja hyvin on reilu 10 tkm mennyt.
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

Joo kyllä nyt näyttää siltä että laitan nuo linkittämäni kanget tilaukseen, kunhan saan nyt koneesta nuo kanget irti ja pääsen vertaamaan kuvaa, kun pelkästään pultit maksaa sen n. 100€ ja uudet kanget saa alle 200€.

AMC kansista löysin tämän artikkelin:
http://www.vanagain.com/vanagon-heads-a ... placement/

Taidan siis päätyä siihen että laitan AMC-kannet enkä koske pakoventtiileihin.

Kun nyt vaan olis taas aikaa, että sais loput osat irti.
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

Ja taas oon kolmena päivänä yrittänyt olla tälläkin työmaalla. Nyt moottori täysin paloina ja osia puhdisteltu.

Tänään sitten tuli oikea ylläri - putsailin lohkoa ja moottorin numeroa, paljastu tämä:
Moottorinro
Moottorinro
image.jpeg (1.03 MiB) Katsottu 9360 kertaa
Tämähän on MV kone, joka tähän on vaihdettu, eikös näin. Männät näyttää tältä eli männät näyttää MV-koneen männiltä, kun niissä syvemmän kuopat keskellä?
Mäntä
Mäntä
image.jpeg (789.39 KiB) Katsottu 9360 kertaa
Mitäs ny? Alkaa hiipiä mieleen että pitääkö tässä ny vielä mäntä-sylinterisatsikin hankkia? Eihän tuossa muuta eroa oo DJ moottoriin kuin männät ja sitä kautta puristussuhde. DJ kamat muuten moottorissa, sytytys ja ruiskutus. Saisi muutaman hevosen samalla lisää...
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Avatar
hillitty
pikseliseppä
Viestit: 743
Liittynyt: 28.06.2012 21:34
Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja hillitty »

Jaa-a, mielenkiintoista. MV:n männät nuo tosiaan on. Muistelen omia mietteitä MV:n ja DJ:n eroavaisuuksista jotta mv:n vois varmemmin tankata 95 oktaanisella matalamman puristuksen vuoksi.
Jos ei DJ:n männät sijoituksena houkuttele niin osta vaikka Valtosen kautta 1:25 keinuvivut ja saat vähän reilummin nostoa venttiileille. Kyllä silläkin jokunen hevonen tulee lisää.
Miten oot ajatellu nokka-akselin kanssa?
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

hillitty kirjoitti:Jaa-a, mielenkiintoista. MV:n männät nuo tosiaan on. Muistelen omia mietteitä MV:n ja DJ:n eroavaisuuksista jotta mv:n vois varmemmin tankata 95 oktaanisella matalamman puristuksen vuoksi.
Jos ei DJ:n männät sijoituksena houkuttele niin osta vaikka Valtosen kautta 1:25 keinuvivut ja saat vähän reilummin nostoa venttiileille. Kyllä silläkin jokunen hevonen tulee lisää.
Miten oot ajatellu nokka-akselin kanssa?
Oon ny reissussa, enkä päässyt ottamaan nokka-akselista kuvaa. Ainoa osa moottorissa, jossa on minun mielestä havaittavissa selvää kulumaa on nokka-akseli, siinä selvää syöpymää joka nokassa. Eli kyllä se varmaan menee vaihtoon. Meneekös tähän ihan vakio 4-niittinen nokka, kun en nopealla etsimisellä löytänyt mitään. Esim tämä http://aircooled.fi/tuote/2240/nokkaaks ... 4niittinen

Tässä ei ole tarkoitus mitään virikonetta rakennella, mutta kyllä nuo DJ:n hepat kiinnostaa. Tuolla 95/98 vaatimuksella ei ole mulle mitään merkitystä, jos muutama 1000 km tulee vuodessa. Tänään haeskelin tietoa noista männistä: Kovin taas vaihtelevaa informaatiota tarjolla, taas vaikuttaa että jenkkien Vanagon-saiteilla jaellaan auliisti tietoa että saatavilla olevat DJ mäntä+sylinteri-satsit on surkeaa kiina-laatua.Ottaa nyt tästäkin selvää. N. 400€ tuntuis setin saavan.
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Avatar
hillitty
pikseliseppä
Viestit: 743
Liittynyt: 28.06.2012 21:34
Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja hillitty »

En tiedä onko tuo ac:n nokka-akseli hydraulisille nostimille tarkotettu, se kai näissä on yks kriteeri. VWheritage myy repro DJ/MV keppiä ja varaosa#lla löysin jonkun ruottalaisen firman myyvän keppiä. Tää on yhtä googlettamista :? wasserien kanssa mutta tässä vielä yksi linkki cb performancen kepeistä http://www.shoptalkforums.com/viewtopic ... 7&t=132973 Ei kyllä mitään hajua saako moisia edes suomeen ja onko hinnaltaan edullisempia kuin esim. tuo vwheritagen repro.

Sylinterisettiin törmäsin kun hain jotain muuta osaa syncroon autonvaraosat24 sivuilla, kysyinkin noita keväällä ja silloin heillä ei ollut varastossa. Vaikea ottaa noista sivuista selvää onko tuotetta oikeasti saatavilla vai ei.
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

Huomenna lähtee kampiakseli tarkastukseen/kiillotukseen. Saavat samalla vaihtaa sen laakerin sinne akselissa olevien rattaiden taakse.

Kampiakseli näin silmälläkatsoen virheettömässä kunnossa, kuitenkin kieurtokankien laakerit olivat selvästi kuluneet. Mielenkiintoista kuulla riittääkö pelkkä kiillotus. Kampurassa kuvassa näkyvää sinistymistä, onkohan normaalia?
Kampiakseli
Kampiakseli
image.jpeg (939.19 KiB) Katsottu 9094 kertaa
Nokka-akselista oli jo tuossa juttua. Tässä kuva kulumasta, kaikki nokat samanlaisia.
Nokka-akseli
Nokka-akseli
image.jpeg (913.69 KiB) Katsottu 9094 kertaa
Noita Hillityn linkkejä lueskellessa alkoi himottamaan tuollainen 2280 nokka ...
Mäntälinkin Mahle-mäntiä ei saatavilla ja tuo hinta olisi kpl-hinta. Nyt päätös jo tehty että uutta osaa tulee ja runsaasti! Torstaina olisi tarkoitus mennä Pohjanmaalle syysloman viettoon, josko samalla kävisi Hotcarsilla pyörähtämässä. Katotaan mitä jää käteen.
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

Hiljaista ollut tallin puolella, koneen ääressä sitäkin ahkerammin. Kaikki osat tilattu ja suurin osa jo matkallakin. Kiertokanget jännittää eniten, toivottavasti ne tulee ja kohtuullisella aikataululla vielä.

Ensimmäisenä tuli ne tavarat, jotka tilattu viimeisenä! Aircooled.fi:n paketti tuli kyllä salamannopeasti, maanantaina illalla tilattu ja tänään perillä.

Paketissa CB:n 2280 nokka, nokkapyörä, nokka-akselin laakerit, öljypumppu 3-niittiselle nokalle ja "ketsa"n suosittelemaa sinkkilitkua.
Aircooledin paketti
Aircooledin paketti
image.jpeg (869.85 KiB) Katsottu 8808 kertaa
Kuvassa vertailun vuoksi alkuperäinen nokka. Nokka-akseleista hyvää keskustelua "lauri a"n topiikissa. Ulkomaantopiikkien perusteella tuo pitäisi käydä - no toivottavasti pian selviää.

Katselin myös tarkemmin noita hydraulinostajien pohjia ja aika paljon ne olivat kuluneet, 0,25mm koveruutta karkeasti mitataen. "ketsa" jo valottikin tuosta hionnasta, pitääpä viedä nuo koneistamoon oikaistavaksi.
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

Alkoi nyt itseäkin vielä vaivaamaan nämä 2280 kysymykset ja tuon nokan soveltuminen r
Oman päätöseni tein pohjautuen tähän topiikkiin http://shoptalkforums.com/viewtopic.php ... lit=cooler

Eli vakionostajilla ja vakio keinuilla (1.1?) mennään.
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Avatar
hillitty
pikseliseppä
Viestit: 743
Liittynyt: 28.06.2012 21:34
Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja hillitty »

Kannattaa asentaa tönärien teleskooppi suojaputket esim csp. Siten voit myöhemmin tarkistaa nostimet ilman kansien irrotusta. Huolellinen nostimien asennus lohkoon kanssa helpottaa mahd. myöhempää irrotus jumppaa. Ite hioin raakasti 2000 hiomapaperilla nostimet niin että menivät helposti ja vaseliin kanssa pesiinsä.

Vakiokeinut on 1:1 aivan oikein.
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

Viikon verran kesti että paketit euroopasta tuli perille. Nyt tunnelma kuin jouluna. Enää puuttuu mäntä-sylinteri-setti (Oberi) ja kampiakselit (Meacatecnic).

Runkolaakerit vein tänään koneistamoon, kohta siis kampiakseli valmis.

Samalla vein hydraulinostajat kans hiottaviksi. Nyt tulee nostajatkin viimeisenpäälle kuntoon!
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

Tänään hain osat koneistamosta.

Kampiakseli kiillotettiin ja tuo rattaiden takana oleva laakeri vaihdettiin jo valmiiksi. Ja tällainen siitä tuli:
Kiillotettu kampiakseli
Kiillotettu kampiakseli
image.jpeg (873.17 KiB) Katsottu 8487 kertaa
Nostajien hionta on todellakin kupera. Tällaiset niistä tuli:
Nostimet
Nostimet
image.jpeg (884.06 KiB) Katsottu 8487 kertaa
Koneistukset teki GT motor ja hintaa tuolle tuli 176€

Näistä innostuneena menin talliin ja hion lohkojen tiivistepinnat puhtaaksi - melkoisen kova ja yksitoikkoinen homma!
Lohko
Lohko
image.jpeg (801.55 KiB) Katsottu 8487 kertaa
Nyt vaan odotellaan loppujen osien saapumista, että pääsisi kasaamaan. Mecatechniciin lähetin jo viestiä, kun kaupassa näyttää olevan kiertokankia varastossa, mutta mun tilaus ei ole vielä lähtenyt minnekään!

Kuinkas muuten se lohkojen välissä vauhtipyörän puolella oleva peltinen suojatulppa asennetaan, lohkoja kasatessa vai kasauksen jälkeen paikalleen lyöden?
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
ketsa
AktiVWisti
Viestit: 667
Liittynyt: 23.02.2012 21:12

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja ketsa »

Nokkalinjan tulppaa jos tarkoitat, niin pitää asentaa (ja liimata) jo puolikkaita kasatessa.
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Avatar
Ace
AktiVWisti
Viestit: 125
Liittynyt: 12.05.2012 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: WBX:n uusi elämä - moottoriremppaa

Viesti Kirjoittaja Ace »

ketsa kirjoitti:Nokkalinjan tulppaa jos tarkoitat, niin pitää asentaa (ja liimata) jo puolikkaita kasatessa.
Kiitos! Just sitä tarkoitin.

Tänään oli männätkin lähteneet jo liikenteeseen. Kiertokangetkin taitavat kohta lähteä liikkeelle. Ensi viikolla taitaa päästä kasaushommiin :D
T4 Caravelle Syncro 2.5B -97
Ex T3 Syncro 2.1 WBX -91
Vastaa Viestiin