Öljypumppu ja ahtimen paluuletku vaihdettu. Tuloletku puhdistettu huolellisesti.
Ei ole tarkistettu öljynpainemittarin näyttämää millään, on Motonetin AG elektroninen mittari. Pitää vielä tehdä tarkastusmittauksia tarkalla mittarilla.
Edelleen kun laittaa auton käyntiin niin paineet komeasti 6-7bar, siitä sitten kohtuu nopeasti muutaman minuutin joutokäynnin jälkeen tippuu noin 2-3 bar.
1km lenkki ja jo puolessa välin oli tyhjäkäynti paine alle 0,5, pihassa sitten juuri mittarin viisarin verran yli 0. Ajossa kun on kunnolla kierroksia paine noin 2-3. Taitaa jostain falskata tuo moottori (apuakseli tai muut laakerit).
Yhtään ei enää savuta eli ahdin se oli joka siellä sausti ja oli kyllä oikein selvästi pitkittäisvälystä kyllä.
Öljypohjan irroituksessa ei ollut yhtään piilossa olevaa pulttia
![Järkyttynyt :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Yllättynyt :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Siis toki neljä oli siellä kytkimen päässä öljypohjan ja kytkinkopan välissä mutta vauhtipyörää ei todellakaan näkynyt mailla halmeilla tms, kolot kytkinkopassa (?) joista pääsi suoraan käsiksi pultteihin. Mikähän viritys tämä nyt on, mitä tein väärin?
Seuraava steppi lie sitten TDI tai tuon jo olemassa olevan AAZ:n "varamoottorin" asennus.
![Ilkeä tai hurjistunut :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Jos joku haluaa rahaa vastaan tehdä TDI swapin niin olen valmis maksamaan... itsellä ei taida vielä rohkeus riittää. Toki voin (jos vain sopii) niin osallistua oppimismielessä projektiin.