doppeli
-
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 41
- Liittynyt: 26.02.2012 11:45
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: doppeli
Syncron ja 2wd:n tehostettu tanko on samalla varaosanumerolla . Tehostamaton on eri numeroilla.
Re: doppeli
tuo oli pelkästään hyvä uutinen
Kastenwagen t2a -69
Caravelle C Kapo - 90
Caddy mk2 - 03
Caravelle C Kapo - 90
Caddy mk2 - 03
Re: doppeli
Itse luotin vagcat.ru:n tietoon ja se antoi B:n osanumeron perään syncrossa. No itse muistelisin että toi hammastanko olis hieman eri paikassa syncrossa ja 2wd:ssä siitä tulisi tuo ero.. Mutta voin kyllä väärässä, enkä oo vielä kerennyt talille kurkkaamaan shortyn helman alle.
< 15kWh/100km
Re: doppeli
voiko ru:laisiin luottaa
no ei vaan....kato kun kerkeet, mun puolesta ei ole henken hätä...
no ei vaan....kato kun kerkeet, mun puolesta ei ole henken hätä...
Kastenwagen t2a -69
Caravelle C Kapo - 90
Caddy mk2 - 03
Caravelle C Kapo - 90
Caddy mk2 - 03
Re: doppeli
Hmm.. hitto täytyy tehdä tänään uusi mittaus, voisko toi B kirjain tarkoittaa esim. eri sisäpään raidetangot? tjsp?
Re: doppeli
Joskus oli noista osanumeroista puhetta tuolla merkkiliikkeessä, että kirjaimet numeron jäljessä olisivat vain versioita samasta osasta
Eli mitä pidemmälle aakkosia menty sitä uudempi/parannettu variaatio samasta osasta. Ja jos on jokin kirjain+X, niin olisi kierrätysosa
Eli mitä pidemmälle aakkosia menty sitä uudempi/parannettu variaatio samasta osasta. Ja jos on jokin kirjain+X, niin olisi kierrätysosa
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
Re: doppeli
Näinhän se on että ovat versiota samaan paikkaan asennettavasta osasta, mutta se ei valitettavasti tarkoita että olisi suoraan vaihtokelpoinen ... Ja jopa värikoodikin saattaa ratkaista sopivuuden (!), ja tätä tietoa osaan ei ole indikoitu mitenkään välttämättä (näin siis esim. ECUissa.. ja minusta ne kaikki ecut on ollu mustia )...
< 15kWh/100km
Re: doppeli
Näinhän se tietysti on ... eli melkein pitää olla vanha osa mihin verrata, että on varmaan sama .... ainakin tuossa T4:ssa jarrujen osaltadmn kirjoitti:Näinhän se on että ovat versiota samaan paikkaan asennettavasta osasta, mutta se ei valitettavasti tarkoita että olisi suoraan vaihtokelpoinen ... Ja jopa värikoodikin saattaa ratkaista sopivuuden (!), ja tätä tietoa osaan ei ole indikoitu mitenkään välttämättä (näin siis esim. ECUissa.. ja minusta ne kaikki ecut on ollu mustia )...
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
Re: doppeli
Mites sait alustan leimaan ?
Samanlaista killuketta mullakin ja ei nyt meinaa onnistua leimaus.
kohta täytyy ottaa plan B käyttöön
Samanlaista killuketta mullakin ja ei nyt meinaa onnistua leimaus.
kohta täytyy ottaa plan B käyttöön
-jos se ei mahdu talliin, niin saa olla ulkona-
Re: doppeli
juu löytyy, mutta jousissa ei ole malli koodia, joka tuvi lapussa on, ei auttanu mulla selitys ja muu todistelu
-jos se ei mahdu talliin, niin saa olla ulkona-
- Jukkapoika
- AktiVWisti
- Viestit: 621
- Liittynyt: 26.02.2012 00:22
- Paikkakunta: Sti
Re: doppeli
Kannattanee vaihtaa konttoria...
http://www.trafi.fi/filebank/a/13251471 ... toksin.pdf
http://www.trafi.fi/filebank/a/13251471 ... toksin.pdf
Auton rakenteen muuttamisesta annetun liikenneministeriön päätöksen (779/98 ) 15 §:n mukaan muutoskatsastuksessa saadaan hyväksyä auton alustan korkeuden muuttaminen jousia säätämällä, takomalla tai vaihtamalla. M1- ja N1-luokan auton korkeutta saadaan jousitusmuutoksilla muuttaa enintään 51 mm tai M1G- ja N1G-luokan auton 77 mm.
Vanhempiin ei todisteluita tai lappuja pitäisi edes tarvita.Auton, jonka on edellytetty olevan EY-tyyppihyväksytty tai sitä vastaava (1.1.1996 ja sen jälkeen tyyppihyväksytyt uudet henkilöautomallit ja 1.1.1998 ja sen jälkeen käyttöön otetut henkilöautot), korkeuden muuttaminen käyttämällä automalliin soveltuvia alustan madallussarjoja saadaan hyväksyä muutoskat-sastuksessa edellä mainitun liikenneministeriön päätöksen ehdoin. Madallus-sarjan soveltuvuus autoon voidaan osoittaa esim. auton valmistajan lausunnolla tai riippumattoman tutkimuslaitoksen (esim. TÜV) todistuksella. Alkuperäisosina myytävien madallusosien osalta riittää maahantuojan tai valtuutetun jälleenmyyjän ilmoitus osien sopivuudesta kyseiseen autoon.