Kannessa on sininen anturi ja öljynsuodattimen jalassa harmaa.
Kannessa oleva sammuttaa öljynpaineen merkkivalon kun paine nousee koneen käynnistyessä, se harmaa yläpaineanturi valvoo painetta koneen käydessä (yli 1500 -2000 r/min) ja varoittaa summerilla jos käydessä ei ole tarpeeksi painetta. Kierroslukutiedon se saa laturin W-lähdöstä. W-lähdöstä liitin irti, niin ei pitäisi summerin päristä.
Jos öljynpaineen merkkivalo sammuu mutta summeri silti pärisee, tarkasta mittariston liitos. Minä purin omasta autosta öljypohjan, vaihdoin öljypumpun ym, kunnes aloin yleismittarilla tutkia asiaa ja selvisi että anturi toimii normaalisti, mutta silti summeri pärisee kierrosten nousun jälkeen. Öljynpainemittarin mukaan koneessa oli paineet ok.
Lopulta ronkin sen mittarille tulevan liittimen käsiini ja se oli löysällä.
Oireilu alkoi kojelaudan räminänä, löin nyrkillä kojelautaa ja silloin liitin ilm lähti osittain irti, hetken päästä huusi summeri. Aluksi ajattelin sen räminän olleen summerista johtuvaa