H&R spacerit asennettu (olivat hyvät) ja 225/50R17 rinkulat A6:sta.. Mutta kun saksalainen ilmoittaa että +60mm (30+30) levitys niin se koskikin vaan taka-akselia ja eteen tuli 20mm per puoli. Mutta tämä onkin parempi, sillä nyt ohjausgeometria on suht originaali. Vielä pitäisi tehostin elvytellä kun tuntuu että kaurapuurotehostus loppuu kesken.
Sitten onkin vuorossa alustasarja (kokemuksia? alustavasti katsottu Avon -70mm settiä) ja tietty carat taikka oettinger levityksetkin olis poikaa ja hieman ajateltu Tornado Rot väriä pintaan kun siihen tykästyin LLE:ssä, ja pakkaa noi kilikalipullosta vedetyt ehostukset tippumaan harjapesussa ...
Mikalla on bluestarissa avot (brickwerks sarja) ja on kyllä todella hyvät ja ihan älyttömän hyvä kovemmissakin vauhdeissa, asensin myös Barnille sen entiseen wesfaliaan brickwerksin avo -70 mm alustan ja oli todella tyytyväinen. Ainoo mikä ittee harmitti että bluestar ei tippunut hirveesti vakio korosta mutta vakio alustainen kyllä tippuu melko hyvin.
Kivan näkönen peli ja mukava että joku muukin madaltaa, kun täällä päin tuntuu nuo syncrot olevan muodissa.
Itse olisin ehkä laittanut 205/50-17 kumit, mutta se nyt on ihan makuasia. Ainakin takavetoumpipakuun riittää kantavuus XL mallisena.
Toimiiko tää siis myöskin testialustana noille DIY-ecu TDI moottoreille?
Juu olisin ottanut itse kaposemmat jos oisin joutunut päättämään, mutta kun tälläset tuli vaihtokauppoina niin ei ollut valinnan varaa. Ja vierintäkehä näissä on jetsulleen sama kuin 185R14 renkaassa (tuossa 205/50R17 olis pari senttiä korkeuseroa, 55 profiililla olis sama kuin 185R14). Ja kantavuushan on passelisti 98.
Tää peli saa pysyä automaatti-bensa yhdistelmänä, tuota tdi:tä sovitellaan pritschenin takaosastoon sitten tässä lähiaikoina.
Täällä Bluestaran alle pääsyä odottaa TA Technix:n 60/45 setti. Koska kyseessä on hinnat alkaen-sarja, odotukset eivät ole kovin korkealla, mutta toisaalta sijoitus ei vie konkurssiin, jos tuotteen hinta ja laatu eivät kohtaa.
ite laitoin alle weitecin 40 mm sarjan ja tuning studiosta iskarit. Oli positiivinen yllätys, ei tuo weitec yleensä ole paljon vakuuttanut mutta tämä on kyllä ok.
Minkälainen madallus siinä setissä on, ja kerrohan sitten kokemukset, täytyy tässä keräillä mielipiteitä eri variaatioista, että osaa valita oikein---tai sitten väärin kun ostaa LLE:iin alustan, joskus tätä menoa siis vuonna 2037
Kaverilla oli aikanaan Caravellesä H&R:n jouset ja Konin säädettävät, oli pirun hyvät, mutta madallus LLE-jousien kanssa samaa luokkaa, nyt olisi mullakin hakusalla lähemmäs asfalttia sitten...
Nimellisestihän tuon pitäisi olla 60mm/45mm, mutta otetaan tarkka mitta kun saapuvat asennettavaksi..
Tässä odotellessani puuhastelin doppeliin kaaret lavalle ja katolle että saa 5-7m lautoja ja putkia kätevästi kuljettua, täytyy laittaa kuva kun päätän miten kiinnitän tuon kaarenpätkän katolle..
Myyntiteksteissä mainitaan aina suuntaa antavan madalluksen perässä, että madalluksen määrä vaihtelee jousien päällä olevan tölkin mukaan. Doppelissa perä saattaa jäädä ylemmäs, LLE/Bluestar:ssa taas taitaa alunperin olla 20 mm lyhyemmät jouset (?) jne.
Me tuotiin kerran umpparitölkillä 1400kg hiekkapuhallushiekkaa, oli myös melko tontissa Onneks oli TDI kone jos silloin siinä muuten olis voinut tuntua hieman nihkeeltä liikkeet