Kaasupoljin ongelma

Keskustelua T4:n moottoreista.
Discussion forum for the 4th generation Van: Engines.
4Portteri
Vasta alkaja
Viestit: 3
Liittynyt: 21.07.2017 20:26

Kaasupoljin ongelma

Viesti Kirjoittaja 4Portteri »

Mikähän on kun T4 kaasupoljin moottorin ollessa käyntilömpöinen toimii vasta puolesta välistä. Kylmänä kaasu toimii normaalisti.
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6640
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaasupoljin ongelma

Viesti Kirjoittaja TT| »

Mikähän moottori? Että onko sähköinen vai mekaaninen, bensa vai diesel?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Kääkkä
AktiVWisti
Viestit: 220
Liittynyt: 07.12.2017 13:17

Re: Kaasupoljin ongelma

Viesti Kirjoittaja Kääkkä »

Sähkömallissa se polkimen potentiometri taitaa olla aika yleine syy. Alkupäätä potentiometristä käytetään valtaosan ajasta jollonka vastinpinnat kuluu niiltä kohilta ja sitten vielä jos mekanismi väljistyy pikkusen siten että kontakti katkee kun painaa poljonita inan sivusta niin kakku on valmis.

Tosin en tiiä tästä kun kerra moottorin lämpötila vaikuttaa ongelmaan.
Vastaa Viestiin