Kaasupoljin ongelma

Keskustelua T4:n moottoreista.
Discussion forum for the 4th generation Van: Engines.

Kaasupoljin ongelma

ViestiKirjoittaja 4Portteri » 13.05.2018 10:53

Mikähän on kun T4 kaasupoljin moottorin ollessa käyntilömpöinen toimii vasta puolesta välistä. Kylmänä kaasu toimii normaalisti.
4Portteri
Vasta alkaja
 
Viestit: 3
Liittynyt: 21.07.2017 20:26

Re: Kaasupoljin ongelma

ViestiKirjoittaja TT| » 13.05.2018 12:47

Mikähän moottori? Että onko sähköinen vai mekaaninen, bensa vai diesel?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
TT|
Swapman
 
Viestit: 6292
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaasupoljin ongelma

ViestiKirjoittaja Kääkkä » 13.05.2018 14:06

Sähkömallissa se polkimen potentiometri taitaa olla aika yleine syy. Alkupäätä potentiometristä käytetään valtaosan ajasta jollonka vastinpinnat kuluu niiltä kohilta ja sitten vielä jos mekanismi väljistyy pikkusen siten että kontakti katkee kun painaa poljonita inan sivusta niin kakku on valmis.

Tosin en tiiä tästä kun kerra moottorin lämpötila vaikuttaa ongelmaan.
Kääkkä
Vakiintunut käyttäjä
 
Viestit: 109
Liittynyt: 07.12.2017 13:17


Paluu T4: Moottorit - Engines

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa