acv 2.5 mtdi
acv 2.5 mtdi
Elikkä Otsikon mukainen moottori mekaanisella pumpulla veneessä ja ongelmana: Käynnistettäessä kierrokset käyvät todella korkealla hetkellisesti ja tämän jälkeen käynti tasaantuu eli ilmeisesti käynnistys syöttö liian suuri. Pumppussa tdi sisuskalut, ja ahtosyötöllinen kansi. Kysymys kuuluukin että miten säädetään käynnistys syötön määrä? Olisin erittäin kiitollinen asiallisesta vastauksesta.
Re: acv 2.5 mtdi
Kuva pumpusta voisi vähän antaa tietoa että millaisesta yhdistelmästä on kyse. Millaisella ennakolla pumppu on asennettu?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: acv 2.5 mtdi
0,7 ennakko ja K-mitta 3.6. pumppu tehty AAB moottorin pumpun kuoriin. Ja ahto kansi lisätty siihen. Toi keskipako säätimen akselin säädöt kiinnostaisi miten kuuluisi olla ja paljonko tdi kotelo paine pitäisi olla?
Re: acv 2.5 mtdi
Voisiko kuitenkin ongelmana olla se että imusarjasta laskeutuu öljyä / tai paha suutinvuoto joka sitten startin yhteydessä palaa ryntäyttäen kertalaakista?
< 15kWh/100km
Re: acv 2.5 mtdi
öljyä ei ainakaan valu, suutin vuoto ehkä mutta eikö pitäisi naputtaa tyhjäkäynnillä? Lykää todella paljon mustaa savua kun lähtee käyntiin, käy muuten kohtuu sievästi, lähtee hyvin käyntiin ja usealla startilla peräkkäin säma juttudmn kirjoitti:Voisiko kuitenkin ongelmana olla se että imusarjasta laskeutuu öljyä / tai paha suutinvuoto joka sitten startin yhteydessä palaa ryntäyttäen kertalaakista?
Re: acv 2.5 mtdi
Jaa-a. Pystyisköhän sitä starttimäärää säätämään kiristämällä sitä keskipakosäätimen akselia, mun mielestä ei taida vaikuttaa mihinkään. No ainakin tuota pystyy modaamaan sitten siitä koteloon akseloidusta vivusta joka käyttää säätöluistia.
< 15kWh/100km