2.5 TDI ACV öljypohjan irroitus
Lähetetty: 18.07.2014 15:10
2001 ACV falskaa (ainakin) lohkon ja öljypohjan välistä, pitäisi irroittaa ja liimata uudestaan. Ovatko nuo esimerkkikuvan kaksi takimmaista kuusiokolopulttia tarkoitettu irroitettavaksi ilman vaihteiston irroittamista?!
Ruuvien kohdalla olevat öljypohjan koloset täyttää puoliksi vauhtipyörä, puoliksi pimeys jonka pohjaa ei valo näytä. Ei myöskään siellä mahdollisesti olevaa kuusiokoloruuvia.
100mm pitkällä kuusiokolokärjellä tunnustellen en saanut kontaktia kuusiokoloon. Pitääkö tässä keksiä jostain pitempi avain vai onko ruuveja ylipäätään mahdollista saada auki noiden kolosien kautta?
Seuraava kysymys kuuluu kumpi olisi varmempi tilkitsemistapa: Motonetin massatiiviste + Loctite 574 (kuulemma vastaava kuin VW:n ns. "ektoplasma") molemmin puolin vain pelkkä liima?
Tehtaalla noita on ilmeisestin läjätty kahdella eri paksuisella tiivisteellä tai sitten pelkällä liimalla..?
Ruuvien kohdalla olevat öljypohjan koloset täyttää puoliksi vauhtipyörä, puoliksi pimeys jonka pohjaa ei valo näytä. Ei myöskään siellä mahdollisesti olevaa kuusiokoloruuvia.
100mm pitkällä kuusiokolokärjellä tunnustellen en saanut kontaktia kuusiokoloon. Pitääkö tässä keksiä jostain pitempi avain vai onko ruuveja ylipäätään mahdollista saada auki noiden kolosien kautta?
Seuraava kysymys kuuluu kumpi olisi varmempi tilkitsemistapa: Motonetin massatiiviste + Loctite 574 (kuulemma vastaava kuin VW:n ns. "ektoplasma") molemmin puolin vain pelkkä liima?
Tehtaalla noita on ilmeisestin läjätty kahdella eri paksuisella tiivisteellä tai sitten pelkällä liimalla..?