Olen tutkinut tuota venäjän kielistä etkaa, huonolla menestyksellä.
Ongelmana on seuraavaa:
Autossani on alunperin ollut automaatti laatikko ja nyt siinä on manuaali vaihteisto.
Softa on päivitetty manuaalivaihteiseksi. Ja moottori on alunpitäenkin 2,5 TDI
Niimpä nyt tiedustankin mikä mätää, kun vakkari ei lähde pelittämään, vaikka se on VAG-CoM:illa koodattu ?
Totta on, että kytkin polkimessa ei ole anturia, mutta onkos se rinnakkainen jarrupolkimessa olevan kanssa, paitsi, että sehän onkin vissiin vain jarruvalon katkaisin
No mitähän mun tarttis vielä rakentaakaan, jotta se toimisi se vakkari ?
Niin, viiksi ja sen johto ovat paikoillaan ja liitettykin.
Tai olisikos jollakulla sellainen kytkis, mistä asia selkenisi?
Miglos
vakionopeus säätimestä ;
Re: vakionopeus säätimestä ;
Siitäpä taitaa kytkinanturista kiikastaa. Jarrua varten on kaksi, jotka on rinnakkain, mutta kytkinanturi on aivan omansa. Saat tarkistettua anturin toiminnan vag-comista, samasta kohtaa missä näkyy jarruanturin 1/0. Ei anna vakkaria päälle, jos nuo anturit ei toimi.
Ja ei ole varmaan vaikea rakentaa, ja löytää tuota tarvittavaa anturia. Mistä vaan TDI-koneisesta vag-rakkineesta löytyy ja uskoisin että sopii. Ja polkimessa pitäisi olla paikka tuolle.
Ja ei ole varmaan vaikea rakentaa, ja löytää tuota tarvittavaa anturia. Mistä vaan TDI-koneisesta vag-rakkineesta löytyy ja uskoisin että sopii. Ja polkimessa pitäisi olla paikka tuolle.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: vakionopeus säätimestä ;
no antureita mulla on, mutta mihin mä ne liitän ?
Re: vakionopeus säätimestä ;
http://i1147.photobucket.com/albums/o54 ... ements.jpg F36 sanottais tuossa
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: vakionopeus säätimestä ;
KIITOUS TUOMO
kazotaan onnistunko
kazotaan onnistunko