T4 kaksi akkua?
Lähetetty: 25.09.2016 20:59
Kuinkas T4 originaali kahden akun systeemi pitäisi toimia?
Muualta luettua: Konetilassa käynnistysakku ja kuskin penkin alla hupiakku. Akut erotettu erotusreleellä. Hupi-akku itsenäinen kun auto ei ole käynnissä.
Tässä kuva mun hupiakusta, kun penkki poistettu.
Kuvassa rele, jossa merkintä 100. Onko tuo se erotusrele? Jos ei, niin missä se sitten on? Otin akun irti, niin Eberi toimi normaalisti. Eikö se pitäisi originaali-asennuksessa toimia hupiakun kautta? Vai onko niin että minikellolla varustettu Eberi on jälkiasennettu ja laitettu toimimaan käynnistysakun kautta.
Näyttääkö tuo edes originaaliasennukselta vai joku jälkiviritys
Onko akkua vaihtaessa jotain eritystä huomioitavaa. Voiko irtonainen + kenkä olla jännitteellinen toisen akun kautta, eli se ei saa koskaa ottaa auton runkoon?
Hupiakussa leima 2002 ja käynnistysakussa 2009
Muualta luettua: Konetilassa käynnistysakku ja kuskin penkin alla hupiakku. Akut erotettu erotusreleellä. Hupi-akku itsenäinen kun auto ei ole käynnissä.
Tässä kuva mun hupiakusta, kun penkki poistettu.
Kuvassa rele, jossa merkintä 100. Onko tuo se erotusrele? Jos ei, niin missä se sitten on? Otin akun irti, niin Eberi toimi normaalisti. Eikö se pitäisi originaali-asennuksessa toimia hupiakun kautta? Vai onko niin että minikellolla varustettu Eberi on jälkiasennettu ja laitettu toimimaan käynnistysakun kautta.
Näyttääkö tuo edes originaaliasennukselta vai joku jälkiviritys
Onko akkua vaihtaessa jotain eritystä huomioitavaa. Voiko irtonainen + kenkä olla jännitteellinen toisen akun kautta, eli se ei saa koskaa ottaa auton runkoon?
Hupiakussa leima 2002 ja käynnistysakussa 2009