kierroluku vs nopeus

Keskustelua T4:n tekniikasta: Alusta, kori, sähkö ja voimansiirto.
Discussion forum for the 4th generation Van: Body, electrics, driveline and suspension.
jaketech
AktiVWisti
Viestit: 150
Liittynyt: 12.11.2013 13:28
Paikkakunta: ii/haukipudas

kierroluku vs nopeus

Viesti Kirjoittaja jaketech »

kui paljon muilla T4 omistajilla on kierroksia moottorissa jos on esim 5 vaihde päällä ja ajaa mittarin mukaa 100km/h. mulla on aika lailla 3000rpm. miettin että onko mun caravelleen vaihettu pakumallin laatikko, eikö caravellessa pitäs olla pitempivälityksinen laatikko?
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6640
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: kierroluku vs nopeus

Viesti Kirjoittaja TT| »

Moottorista se eniten riippuu. Mulla on Transportter pohjana 2.5TDI ACV koneella ja vajaa 2500rpm taitaa olla 100km/h.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
jaketech
AktiVWisti
Viestit: 150
Liittynyt: 12.11.2013 13:28
Paikkakunta: ii/haukipudas

Re: kierroluku vs nopeus

Viesti Kirjoittaja jaketech »

TT| kirjoitti:Moottorista se eniten riippuu. Mulla on Transportter pohjana 2.5TDI ACV koneella ja vajaa 2500rpm taitaa olla 100km/h.
2.5 tdi D5252T moottorilla on mulla mutta 2.4 laatikolla.
Mara
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 93
Liittynyt: 28.01.2013 19:52
Paikkakunta: Hamina

Re: kierroluku vs nopeus

Viesti Kirjoittaja Mara »

Toimiiko Volvon ecu kanssa? :lol:

Vaparissa varmaan vähän tiuhemmat välitykset. Muistaakseni mulla satasessa joku 2500.
jaketech
AktiVWisti
Viestit: 150
Liittynyt: 12.11.2013 13:28
Paikkakunta: ii/haukipudas

Re: kierroluku vs nopeus

Viesti Kirjoittaja jaketech »

Mara kirjoitti:Toimiiko Volvon ecu kanssa? :lol:
ei mulla mitää ecuja oo :D
jaketech
AktiVWisti
Viestit: 150
Liittynyt: 12.11.2013 13:28
Paikkakunta: ii/haukipudas

Re: kierroluku vs nopeus

Viesti Kirjoittaja jaketech »

huoltokirjan mukaan pitäs olla CHS koodilla oleva laatikko
Mara
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 93
Liittynyt: 28.01.2013 19:52
Paikkakunta: Hamina

Re: kierroluku vs nopeus

Viesti Kirjoittaja Mara »

Minkälainen kokoonpano siinä sitten on, jos ei TDi:ssä ole ecua? 2.4 pumpullako? :shock:
jaketech
AktiVWisti
Viestit: 150
Liittynyt: 12.11.2013 13:28
Paikkakunta: ii/haukipudas

Re: kierroluku vs nopeus

Viesti Kirjoittaja jaketech »

Mara kirjoitti:Minkälainen kokoonpano siinä sitten on, jos ei TDi:ssä ole ecua? 2.4 pumpullako? :shock:
100 td audin pumpuun tehty tdi:n nokkalevyllä ja nestepäällä, kaasuvipuja jouduttu muutelen pumpun sisältä että likerataa saa tarpeeksi, suuttimet on 5x0,250 reijillä, keulakuuuleri, holsetin hx25w ahdin, paineet tällähetkellä 1.6bar.
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6640
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: kierroluku vs nopeus

Viesti Kirjoittaja TT| »

jaketech kirjoitti:
Mara kirjoitti:Minkälainen kokoonpano siinä sitten on, jos ei TDi:ssä ole ecua? 2.4 pumpullako? :shock:
100 td audin pumpuun tehty tdi:n nokkalevyllä ja nestepäällä, kaasuvipuja jouduttu muutelen pumpun sisältä että likerataa saa tarpeeksi, suuttimet on 5x0,250 reijillä, keulakuuuleri, holsetin hx25w ahdin, paineet tällähetkellä 1.6bar.
Miten tuo liikkuu? Koska nuilla spekseillä pitäisi etdi:nä olla aika roimasti voimaa. Millä kytkin+vauhtipyörä kombolla tuo on pikkulaatikkoon yhdistetty?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
jaketech
AktiVWisti
Viestit: 150
Liittynyt: 12.11.2013 13:28
Paikkakunta: ii/haukipudas

Re: kierroluku vs nopeus

Viesti Kirjoittaja jaketech »

TT| kirjoitti:
jaketech kirjoitti:
Mara kirjoitti:Minkälainen kokoonpano siinä sitten on, jos ei TDi:ssä ole ecua? 2.4 pumpullako? :shock:
100 td audin pumpuun tehty tdi:n nokkalevyllä ja nestepäällä, kaasuvipuja jouduttu muutelen pumpun sisältä että likerataa saa tarpeeksi, suuttimet on 5x0,250 reijillä, keulakuuuleri, holsetin hx25w ahdin, paineet tällähetkellä 1.6bar.
Miten tuo liikkuu? Koska nuilla spekseillä pitäisi etdi:nä olla aika roimasti voimaa. Millä kytkin+vauhtipyörä kombolla tuo on pikkulaatikkoon yhdistetty?
hyvin liikkuu. 2.4 kytkin ja vauhtipyörä paikallaan.
Vastaa Viestiin