Sivu 1/1

kierroluku vs nopeus

Lähetetty: 25.09.2015 17:17
Kirjoittaja jaketech
kui paljon muilla T4 omistajilla on kierroksia moottorissa jos on esim 5 vaihde päällä ja ajaa mittarin mukaa 100km/h. mulla on aika lailla 3000rpm. miettin että onko mun caravelleen vaihettu pakumallin laatikko, eikö caravellessa pitäs olla pitempivälityksinen laatikko?

Re: kierroluku vs nopeus

Lähetetty: 25.09.2015 23:25
Kirjoittaja TT|
Moottorista se eniten riippuu. Mulla on Transportter pohjana 2.5TDI ACV koneella ja vajaa 2500rpm taitaa olla 100km/h.

Re: kierroluku vs nopeus

Lähetetty: 26.09.2015 12:59
Kirjoittaja jaketech
TT| kirjoitti:Moottorista se eniten riippuu. Mulla on Transportter pohjana 2.5TDI ACV koneella ja vajaa 2500rpm taitaa olla 100km/h.
2.5 tdi D5252T moottorilla on mulla mutta 2.4 laatikolla.

Re: kierroluku vs nopeus

Lähetetty: 27.09.2015 22:12
Kirjoittaja Mara
Toimiiko Volvon ecu kanssa? :lol:

Vaparissa varmaan vähän tiuhemmat välitykset. Muistaakseni mulla satasessa joku 2500.

Re: kierroluku vs nopeus

Lähetetty: 28.09.2015 02:18
Kirjoittaja jaketech
Mara kirjoitti:Toimiiko Volvon ecu kanssa? :lol:
ei mulla mitää ecuja oo :D

Re: kierroluku vs nopeus

Lähetetty: 28.09.2015 02:26
Kirjoittaja jaketech
huoltokirjan mukaan pitäs olla CHS koodilla oleva laatikko

Re: kierroluku vs nopeus

Lähetetty: 28.09.2015 08:08
Kirjoittaja Mara
Minkälainen kokoonpano siinä sitten on, jos ei TDi:ssä ole ecua? 2.4 pumpullako? :shock:

Re: kierroluku vs nopeus

Lähetetty: 28.09.2015 12:47
Kirjoittaja jaketech
Mara kirjoitti:Minkälainen kokoonpano siinä sitten on, jos ei TDi:ssä ole ecua? 2.4 pumpullako? :shock:
100 td audin pumpuun tehty tdi:n nokkalevyllä ja nestepäällä, kaasuvipuja jouduttu muutelen pumpun sisältä että likerataa saa tarpeeksi, suuttimet on 5x0,250 reijillä, keulakuuuleri, holsetin hx25w ahdin, paineet tällähetkellä 1.6bar.

Re: kierroluku vs nopeus

Lähetetty: 29.09.2015 10:51
Kirjoittaja TT|
jaketech kirjoitti:
Mara kirjoitti:Minkälainen kokoonpano siinä sitten on, jos ei TDi:ssä ole ecua? 2.4 pumpullako? :shock:
100 td audin pumpuun tehty tdi:n nokkalevyllä ja nestepäällä, kaasuvipuja jouduttu muutelen pumpun sisältä että likerataa saa tarpeeksi, suuttimet on 5x0,250 reijillä, keulakuuuleri, holsetin hx25w ahdin, paineet tällähetkellä 1.6bar.
Miten tuo liikkuu? Koska nuilla spekseillä pitäisi etdi:nä olla aika roimasti voimaa. Millä kytkin+vauhtipyörä kombolla tuo on pikkulaatikkoon yhdistetty?

Re: kierroluku vs nopeus

Lähetetty: 29.09.2015 13:12
Kirjoittaja jaketech
TT| kirjoitti:
jaketech kirjoitti:
Mara kirjoitti:Minkälainen kokoonpano siinä sitten on, jos ei TDi:ssä ole ecua? 2.4 pumpullako? :shock:
100 td audin pumpuun tehty tdi:n nokkalevyllä ja nestepäällä, kaasuvipuja jouduttu muutelen pumpun sisältä että likerataa saa tarpeeksi, suuttimet on 5x0,250 reijillä, keulakuuuleri, holsetin hx25w ahdin, paineet tällähetkellä 1.6bar.
Miten tuo liikkuu? Koska nuilla spekseillä pitäisi etdi:nä olla aika roimasti voimaa. Millä kytkin+vauhtipyörä kombolla tuo on pikkulaatikkoon yhdistetty?
hyvin liikkuu. 2.4 kytkin ja vauhtipyörä paikallaan.