Sivu 1/1

T4 synchro 2.4 D

Lähetetty: 14.08.2015 09:25
Kirjoittaja Hj 60/61
Eli tuollainen, -93 vuotinen portteri tarttui käteen. Siinä on joku käsikaasu/ryyppy/kylmäkäynnistin vipu, missä kyl on ehyt vaijeri ja vipu pumpun kyljessä kyl liikkuu, mut ei vaikuta mitenkään käyntiin. Kylmänä käy tosi huonosti tyhjää, mut lämmettyään alkaa raksuttelee normaalisti. Mikäköhän siel pumpus on vialla, ku noin käyttäytyy...?

Re: T4 synchro 2.4 D

Lähetetty: 14.08.2015 10:02
Kirjoittaja AT5nok
Se vipu pumpun kyljessä muuttaa ajoitusta startessa aikaisemmalle, eli ei ole varsinainen ryyppy. Jos oikein muistan, niin vaikuttaa vain jossain reilusti alle 1000 r/min.

Hehkut kunnossa?
Ajoitus kohdallaan?

Re: T4 synchro 2.4 D

Lähetetty: 14.08.2015 10:14
Kirjoittaja Hj 60/61
En oo hehkui tutkinut, mut ainakin normaalisti hehkuttaa, ja ku kone on kuuma, niin tyhjäkäynti ongelma palaa, kunnes kerran antaa enemmän kierroksia... Tuohon ajoitukseen pitää paneutua, mitenhän se onnistuu kotikonstein? Vai pitääkö ulkoistaa...?

Re: T4 synchro 2.4 D

Lähetetty: 14.08.2015 14:54
Kirjoittaja dmn
Katopas ottaako ilmaa jostain. Ennen pumppua ja myös pumpun jälkeen läpinäkyvää letkua, jos ei jo ole...

Re: T4 synchro 2.4 D

Lähetetty: 15.08.2015 00:42
Kirjoittaja AT5nok
Hj 60/61 kirjoitti:Tuohon ajoitukseen pitää paneutua, mitenhän se onnistuu kotikonstein? Vai pitääkö ulkoistaa...?
Paikkakuntatiedon suurinpiirteinenkin julkaiseminen saattaa tuottaa joskus avun ongelmiin, varsinkin jos lähellä asuu joku kokeneempi harrastaja.