Miten lämppärin kenno ilmataan?
Nyt ei setät tajua. Selvä ilmausruuvihan se, mutta ilmalukko on ja pysyy kennossa. On käyetty, ajettu, ilmailtu, yritetty lykätä tavaraa letkulla ja muuta epätoivosta. Miten tätä ruuvia on tarkoitus käyttää?
Ongelma syntyi vesipumpun & nokkaremmin vaihdon yhteydessä.
T3 aikana tuli forumille rekattua, mutta T4 nyt ajossa. T3 kytkimen ilmaus oli kuin pahaa unta. Epäilyttää että tääki.
Lämppärin kennon ilmaus T4
Re: Lämppärin kennon ilmaus T4
En ole koskaan ennen kuullut että T4 kanssa olisi ongelmia ilmaantumisessa, varsinkaan tuon operaation yhteydessä. Aukeaahan hana varmasti? Viimeksi hihnanvaihdossa oli käytössä alipainelaite, joten sillä meni näpppärästi nesteet sisälle.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Lämppärin kennon ilmaus T4
Siellä kennossa se ilma asuu eikä tuu pois. Ilman tuntee ku letkuja puristaa.
Hana on pelannu aiemmin. Kelit semmoset että lämppärin puutteen huomas heti.
Tuossa tuli idea kaataa paisuntasäiliö iha täyteen (siis iha pallo täyteen tavaraa). Tuo ilmaustulppa kun on himmeesti just samalla framilla paisarin kanssa. Tulppa auki ja täyttäs paisuntasäiliöstä niin kauan että kusee tuplasta. Sitte käyntiin ja toivoa että pukkais kennon ilmat paisuntasäiliön palloon. Jos järjestelmässä on nestevajausta kennon osalta ei sinne maagisesti mistään uutta nestettä pääse syntymään. Vajaus on ja pysyy.
Pakko sanoo että T3 nestelontaruksen jälkeen jäkeen luulin pääseeni normaaliin olotilaan. Väärässä olin. Toisaalta T3 oli akvaario malli, eli Coach veropakolainen. Näkyvyys oli lostava ja sitä kaipaa ku tällä ämpärillä ajaa.
Hana on pelannu aiemmin. Kelit semmoset että lämppärin puutteen huomas heti.
Tuossa tuli idea kaataa paisuntasäiliö iha täyteen (siis iha pallo täyteen tavaraa). Tuo ilmaustulppa kun on himmeesti just samalla framilla paisarin kanssa. Tulppa auki ja täyttäs paisuntasäiliöstä niin kauan että kusee tuplasta. Sitte käyntiin ja toivoa että pukkais kennon ilmat paisuntasäiliön palloon. Jos järjestelmässä on nestevajausta kennon osalta ei sinne maagisesti mistään uutta nestettä pääse syntymään. Vajaus on ja pysyy.
Pakko sanoo että T3 nestelontaruksen jälkeen jäkeen luulin pääseeni normaaliin olotilaan. Väärässä olin. Toisaalta T3 oli akvaario malli, eli Coach veropakolainen. Näkyvyys oli lostava ja sitä kaipaa ku tällä ämpärillä ajaa.