Sivu 1/1

Korotus t4syncroon

Lähetetty: 22.02.2013 01:18
Kirjoittaja Syncro4wd
Onko joku korottanut, miten? Kestääkö vetonivelet jos kulma muuttuu? Millaisena
Pidätte järkevää korotusta eli olisi suht helposti tehtävissä?

Re: Korotus t4syncroon

Lähetetty: 22.02.2013 10:51
Kirjoittaja TT|
Maailmallahan näitä on tehty ja taisin joskus löytää valmiita sarjojakin. Eteenhän saa korotusta kun vääntösauvoja ruuvaa, mutta iskarit pitää vaihtaa. Taakse jouset ja iskarit. Enemmän jos korottaa niin takaperää oli joku laskenut alemmas. Ilmeisesti edessä nivelet kestää paremmin.
Yksi blogi http://www.windowsmediapc.co.uk/t4/2007 ... -lift.html

Re: Korotus t4syncroon

Lähetetty: 08.04.2013 14:52
Kirjoittaja Hmy
onkohan tuohon tehty miten paljon tuota perän laskua ja onkohan nuo kaikki palikat samankorkuiset ?
Miten tarviiko noita kardaanin kiinnikeitä laskea ? Itellä tuli korotusta taakse n 10cm kun vaihtoi vaaleasinisellä merkatut
jouset vahvistetuihin tarvikejousiin. Oisko kellään tietoa mikä nuo pidemmät iskunvaimentimet mahtaa olla tyypiltään.
Kyllähän noilla alkuperäisillä vahvistetuillakin pärjää mutta sai lisää joustoja noilla pidemmillä.

Re: Korotus t4syncroon

Lähetetty: 09.04.2013 07:59
Kirjoittaja Hmy
Palikojen mitat ovat ilmeisesti taaimaiset 21mm 2kpl etumainen 15mm halkaisija 65mm.Hivenen joutuu madaltamaan noita omia arviosta tehtyjä 30mm.Tiedot ongitttu englantilaiselta forumilta.

Re: Korotus t4syncroon

Lähetetty: 17.06.2017 19:19
Kirjoittaja Buuhiz
Olikos tästä korotuksesta jotain tietoa enemmän? Alkaa olemaan alusta siinä kunnossa että remonttia saisi tehdä ja samallahan tuota vähän korottaisi.

Re: Korotus t4syncroon

Lähetetty: 18.06.2017 17:16
Kirjoittaja Buuhiz
Hiljaista näyttää olevan korottamisen suhteen. Tuo maininta etuiskareiden vaihdosta kiinnostaa, mistä pidemmät iskarit? Vaatiiko takapääkin pidempää iskaria? Oman järjen mukaan ei tarvitsisi kumpaankaan päähän, onhan niissä ulosjoustoa aika paljon sentään?

Re: Korotus t4syncroon

Lähetetty: 02.05.2019 10:18
Kirjoittaja Judson
Olikos täällä nyt kukaan korottanut ja millaisilla palikoilla ja iskareilla ?

Re: Korotus t4syncroon

Lähetetty: 02.05.2019 10:36
Kirjoittaja TT|
Onhan nuita ainakin puolenkymmentä näkynyt, projekteissa ainakin enemmän yksityiskohtia.

Re: Korotus t4syncroon

Lähetetty: 16.05.2019 07:09
Kirjoittaja Judson
Juu jos jollakin on tiedossa mitä iskarit olisi ne hiukan pidemmät 30-40mm niin saa rohkeasi kertoa ja tietoa siitä miten paksu koroke limppu takajousien päälle ?

Kun en puusilmänä tietoa ole löytänyt niin ensi hätään tein iskari jatkot 35mm ja takajousien päälle pomista 35 limput .. takaperän alle ne 21 ja 15 mm lätkät

Vielä viscon huolto ja ihmettelemään mikä hajoaa ekaksi . Niin ja perä murikka vaihtuu lukolliseksi ..

Tieto alipaineen saannista olisi myös tervetullut . Vipu kojetauluun löytyy .
Tarvitaanko joku pönttö ja siitä letku imusrjaan sekä väliin takaiskuventtiili ?

Re: Korotus t4syncroon

Lähetetty: 09.06.2019 18:31
Kirjoittaja Isaksson
Täältä jäänee tulevalla viikolla ylimääräiseksi Seikelin +30mm kitti.

Sisältää Bilsteinin iskarit x4 ja Eibachin jouset taakse sekä kumit yläpäähän. Lisäksi nuo palat takadiffin alle.

Vastaava sarja kuin linkissä
https://www.seikel.de/shop/t4-syncro-lift-kit/?lang=eh

Lisätietoja voinee kysellä vaikka YV:llä tässä kohtaa jos kiinnostusta.