etuveto------>syncro
etuveto------>syncro
Tietämättömänä lähin kyseleen.Mul olis olemassa 2,5 bensa vm.95 etuveto ja tyrkyllä olis 2,5 bensa syncro vm.96.
Tekis mieli tehä etuvetosesta syncro, eli onko joku moista tekniikan vaihtoa tehnyt tai onko se ylipäätään mahollista.
Tekis mieli tehä etuvetosesta syncro, eli onko joku moista tekniikan vaihtoa tehnyt tai onko se ylipäätään mahollista.
Re: etuveto------>syncro
laillisesti tehtynä vaatii poikkeusluvan, 2veto ja 4veto eri mallisarjaa.
Re: etuveto------>syncro
Lähinnä kiinnostaa onnistuuko fyysisesti, onko esim. korin kiinnikkeissä eroja?
Mutta kun puheeks tuli laillisuus eikös nuo ole samoja autoja vetotapa eroa lukuunottamatta?
Mutta kun puheeks tuli laillisuus eikös nuo ole samoja autoja vetotapa eroa lukuunottamatta?
Re: etuveto------>syncro
Kyse on siitä miten mallisarja määritellään , ja kun on määritelmän mukaan eri mallisarja a niin suomen asetusten mukaan vaatii poikkeusluvan trafista , muistelisin että näissä on kyllä sama pohjalevy eli että olisi bolt on , mutta veikkaan että joku muu muistaa sen paremmin.
Re: etuveto------>syncro
Kiitos Jarkelle, mutta löytyykö se "joku muu" parempi muistinen?
Re: etuveto------>syncro
Onko tämä jarken kommentti ihan faktaa? Nyt kuitenkin T4 kyseessä. Minun ymmärtääkseni näitä on tehtykin, ja osat menee bolt-on, koska tukivarret, tankit jne on onneksi näissä jo kaikissa samat. Silloin tällöin käynyt sama mielessä oman T4 kanssa, mutta taitaa se pysyäkin etuvetona
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: etuveto------>syncro
laki kieltää vetotavan muutoksen, pallokeulasta joskus ois nelikko tehty mut ei onnaa ellei koppaa istuta syncrotölkin alustalle.
-
- Getriebe Gott
- Viestit: 221
- Liittynyt: 22.02.2012 19:25
Re: etuveto------>syncro
On tuollaisia tehty, ja saatu ihan leimaankin. Tälläkin foorumilla, tosin aika harvoin, kirjautuneena oleva "T4 Seikel" (tai aika lähellä tätä) nimimerkki on tehnyt 2wd:stä nelikon. Modet vois kaivaa hänen tunnuksensa että voitte lähetellä yv:tä..?
2wd ja 4wd on sama pohja, eli löytyy paikat nelivetotekniikan pulttaamiselle.
2wd ja 4wd on sama pohja, eli löytyy paikat nelivetotekniikan pulttaamiselle.
Re: etuveto------>syncro
sen verta uutta tietoo, että äkkiseltään ei insnööri keksinyt mitään syytä miksi ei voisi muutosta tehdä. Samaa mallisarjaa kun on tuotu suomeenkin nylivetona, lupas ottaa asiasta varmuuden
ja soitella. Sanoi vielä itse muuttaneensa muutama vuosi sitten jonkun subarun etuvedosta nelariksi, Prosenttejahan kuluu muutoksen yhteydessä aika reilusti jos moottorikin vaihdetaan.
ja soitella. Sanoi vielä itse muuttaneensa muutama vuosi sitten jonkun subarun etuvedosta nelariksi, Prosenttejahan kuluu muutoksen yhteydessä aika reilusti jos moottorikin vaihdetaan.
Re: etuveto------>syncro
sepä se, kun ei ole samaa mallisarjaa kun on eri vetotapa... mallisarjan määritelmä on hieman muuttunut, tätä juuri tuon b32:sen kohdalla ihmeteltiin ja tuossa "tutulta" tulkitsijalta kyselin tuon viimeisimmän määritelmän tulkintaa tähänkin, katsotaan mitä vastaa. Mutta tuo on aina huono vastaus että "on näitä ennenkin tehty ja minäkin olen tehnyt" Tuolla toisaalla on ollut meillä puhetta noista kaappiautojen muutamisesta matkailuautoiksi, on niitäkin tehty ja hyväksytty ja saman "tutun" mukaan yli 20 kpl jälkikäteen uudelleen verotettu viimevuonna... mutta katellaan mikä on tämän päivän tulkinta kun se ehkä joskus saan
Re: etuveto------>syncro
kyllähän ne tuota T4:sta tehdessä on olleet fiksuja kun taka navassakin on jo boorit valmiina ja sama laakeri käy eteen ja taakse .. Ole erinlainen tee takapotku ja pääset driftaamaan ...
Re: etuveto------>syncro
Aiemmin ainakin (n. 2010-2012) tulkittu kahden tai kolmen pk-seutulaisen katsarin toimesta samaksi mallisarjaksi sekä syncro että etuveto.