Wolkkariman kirjoitti:Vuokrataan osio ois hyvä esim. jos jollain on esim. trailerin tarvetta ja kulman takaa sellainen ois tarjolla/joutilaana niin löytyis rahaa omistajalle ja tarvisijalle se mitä on vajaa.
Erikoistyökaluille sekä autotalleille vois olla myös tarvetta .
Lomapaikkoja myös vois tarjota "Tölkkiläisille"![]()
-----------------------------------------------------
Lahjoitetaan osio niin romut lähtee nurkista kuin "kuppa Töölöstä"
Jii kirjoitti:Linkit aukeamaan uuteen ikkunaan.
Kiitos
Jii kirjoitti:Sähköposti-ilmoitukset vastauksista omiin viesteihin.
Kiitos
hege kirjoitti:Vaativaa sakkia. Mä en tajua noista yhtään mitään
Tuomo Lehmikangas kirjoitti:Hyvä juttu että tämmöinenkin nyt on. Tulen varmasti kyselemään täällä tyhmiä ja toivottavasti saan jotain asiallisia vastauksiakin.
Tuomo Lehmikangas kirjoitti:Ihan minimaalinen juttu:
Koska aika monet varmaan käyttää tuota Oberin tölkkifoorumia myös, niin olisiko hyvä jos näiden värimaailma erotettaisiin selvästi. Ihan vaan että pysyy kärräyillä millä foorumilla sitä milloinkin ollaan.
hege kirjoitti:Kyllä, olet oikeassa että teemat saa muokattua suoraan. Oberilla on todennäköisesti tehty samasta vakiopohjasta väritys, niin tämän foorumin viestit näyttää identtisiltä.
En ole teemaa vaihtamassa, tämä ulkomuoto on yleisessä käytössä muillakin foorumeilla ja on mun mielestä ihan hyvä. Pitää vaan ottaa aikaa että saa värit vaihdettua. Mulla ei ole kokemusta teematiedoston käsin muokkaamisesta niin etenen varovasti
hege kirjoitti:Joo, monta väriteemaa on suunnitteilla ja tulossa. Mukaanlukien mun lemppari: sinapinkeltainen ja tummanruskea.
Nyt pitäisi toimia osoite http://www.tölkkifoorumi.fi
Sitä ei vaan voi kirjoittaa linkkinä kun on öökkönen.
Paluu Tölkkifoorumiin liittyvät kysymykset - Questions about the forum
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa