Kehitys ideat ja toiveet.

Ylläpidolle ja muille tölkkivaikuttajille suunnatut kysymykset.
Questions for admins, moderators and forum actives.
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3082
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Kehitys ideat ja toiveet.

Viesti Kirjoittaja dmn »

Kyl tää phpBB on sellainen aivopieru, kun itselläni on useimmiten käytetty ominaisuus kaikkein pienimmällä ruudulla. Eli se kun katson jotain aihepiirin viestejä ja haluan hypätä uusimpaan viestiin, niin pitää painaa lähettäjän nimen perässä olevaa 11 x 9 pikselin kuvaa (joka muuten vertailun vuoksi täyttää monitorin pinta-alasta 0,00003%). Ja kännykällä vielä epävarmempaa tuohon osuminen ilman tajutonta zoomaamista.
< 15kWh/100km
Joker
AktiVWisti
Viestit: 609
Liittynyt: 28.02.2012 12:44

Re: Kehitys ideat ja toiveet.

Viesti Kirjoittaja Joker »

Joo sama, oon miettinyt eikö sitä nappia saisi vielä vähän pienemmäksi. Audifoorumilla vaihdettiin vielä niin että vierailun jälkeen häviää uudet viestit listalta, niin kun painat vahingossa väärää nappia eli aiheen alkuun ja otat takaisin nuolta, niin aihe hävinnyt listalta... pitää siis kelata viimeiselle sivulle ja skrollata siihen viestiin minkä luulet olevan uusi, sieltä sitten kahdella takanuolella listalle...
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1939
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Kehitys ideat ja toiveet.

Viesti Kirjoittaja Osku »

Kunhan vaan ei esim saada niitä kivoja cookie ongelmia jossa jos ei anna sivuston laittaa mljoona cookieta sun koneelle niin pitää ilmoitautua jatkuvasti uudestaan esim se on paljon ikävämpi ongelm kuin pieni nappula. Mutta joo kyllä se pieni nappula vois olla isompi. Yleensä vaan nää tehdään pohjia käyttäen ja sit tulee esim. cookie ongelmia ja muuta mukavaa. Erästä Fordi foorumia en jaksa enää lueskella siitä syystä ja esim. Saksan BK sivut hukkaa "näytä uusimmat viestit" nappulan kokonaan mobiiliversiossa(ei varmaan mahtunu mobiili ruudulle) jota ainakin itse kaipaan. Joten jos jaksaa tehdä hyvin niin miksipä ei, mutta toimii se keskivertoa paremin jo nyt mun kokemuksen mukaan autofoorumeista.
Vastaa Viestiin