1,9 -> 2,1 transformaatio
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Onko kukaan tutkinut mahiksia tehdä wbx kanteen minkäänlaista palotilaa?
Pitää leikata jotkut hylky kannet kappaleiksi, niin pääsee tutkimaan paljonko materiaalia kairattavaksi...
Ketsa laittaisitko tietoa enemmän T1 kampura/veivi kombinaatiosta.
Minkälainen swappi on laittaa T1 vastapaino akseli wbx:n kuoriin?
Käykö nelostyypin kovat nostajat holkittamatta wbx:ään??
-Pete-
Pitää leikata jotkut hylky kannet kappaleiksi, niin pääsee tutkimaan paljonko materiaalia kairattavaksi...
Ketsa laittaisitko tietoa enemmän T1 kampura/veivi kombinaatiosta.
Minkälainen swappi on laittaa T1 vastapaino akseli wbx:n kuoriin?
Käykö nelostyypin kovat nostajat holkittamatta wbx:ään??
-Pete-
211-Kastenwagen
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Nelostyypin kovat nostajat käy kaiken järjen mukaan wbx:n lohkoon. Ei tosen ole tullut mileenkään kokeilla, koska nostimen halkaisija on niin pieni.
T1 kampi & kanger wbx lohkoon asiasta laitan rivaattia.
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Niin tosiaan se dieselin kauhea käyttövoimavero on n.80€ vuodessa, että aika vähän pitää tulla kilometrejä vuodessa että tuosta jää kiinni. Tietysti onhan siinä oma hommansa vaihtaa bensa-->diesel, mutta kun laatikkoakin olet lukolliseen vaihtamassa niin ei ole enää iso ponnistus saati kuluerä. Onko kenelläkään kokemusta että miten käy kulutuksen tuommosella viri-wbx:llä?
Ääni siis TDI-powerille
Ääni siis TDI-powerille
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Minä vuosina VAG on muuten tehnyt luotettavia TDI moottoreita? Eli minkä aikakauden tekniikka pitäisi löytää jos haluaa luotettavan ylläpitokustannuksiltaan halvan TDI:in?
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Hey Dudes jatkettaisiko wbx:n virtuaali virittämistä ja unohdetaan tässä kohtaa noi löpö raksuttajat.
Jookosta joo
Jookosta joo
211-Kastenwagen
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Ja heti perään tyhmä kysymys kun wasseria viritellään niin jos otetaan tuo tehokkain ruisku pohjaksi niin miten ohajain loota selviytyy muutoksesta ?
Vai onko parempi käyttää kaasaria. Joku voisi taas pläjäyttää faktat tiskiin niin tyhmempi oppii...
Vai onko parempi käyttää kaasaria. Joku voisi taas pläjäyttää faktat tiskiin niin tyhmempi oppii...
Home is where you park it.
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Ei mitenkään. Bensanpaineen nostolla voi vähän avittaa kasvaneita kuutioita, mutta siinä se. Kattimallin boksi tietysti sopeutuu hieman paremmin, siinä kun on happianturi ja pyrkii pitämään seokset kohdallaan.Sinky kirjoitti:Ja heti perään tyhmä kysymys kun wasseria viritellään niin jos otetaan tuo tehokkain ruisku pohjaksi niin miten ohajain loota selviytyy muutoksesta ?
Vai onko parempi käyttää kaasaria. Joku voisi taas pläjäyttää faktat tiskiin niin tyhmempi oppii...
Jos meinaa kuplan kampuraa sovitella niin kannattaa sitten miettiä myös minkä kytkinlevyn sinne laittaa, ainakaan tuo 200mm "pro grip" levy ei mitenkään vakuuttanut kennedyn asetelman kanssa 2.3l wbx:ssä.
< 15kWh/100km
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Mitäs tuon katittoman(DJ) lambda haistelee?dmn kirjoitti:Ei mitenkään. Bensanpaineen nostolla voi vähän avittaa kasvaneita kuutioita, mutta siinä se. Kattimallin boksi tietysti sopeutuu hieman paremmin, siinä kun on happianturi ja pyrkii pitämään seokset kohdallaan.Sinky kirjoitti:Ja heti perään tyhmä kysymys kun wasseria viritellään niin jos otetaan tuo tehokkain ruisku pohjaksi niin miten ohajain loota selviytyy muutoksesta ?
Vai onko parempi käyttää kaasaria. Joku voisi taas pläjäyttää faktat tiskiin niin tyhmempi oppii...
Jos meinaa kuplan kampuraa sovitella niin kannattaa sitten miettiä myös minkä kytkinlevyn sinne laittaa, ainakaan tuo 200mm "pro grip" levy ei mitenkään vakuuttanut kennedyn asetelman kanssa 2.3l wbx:ssä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Onks tää kompa Siinähän ei koko aparaattia ole ...TT| kirjoitti:dmn kirjoitti:Mitäs tuon katittoman(DJ) lambda haistelee?
< 15kWh/100km
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
http://www.youtube.com/watch?v=7G39McZjWxcdmn kirjoitti:Onks tää kompa Siinähän ei koko aparaattia ole ...TT| kirjoitti:dmn kirjoitti:Mitäs tuon katittoman(DJ) lambda haistelee?
Ilmeisesti Simon on siis asentanut koko härpättimen itse? Tuo hämäsi luulemaan että tuokin ruisku jotain haistelee.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Tekaisin tuommoisen yhden infopläjäyksen TDI-swappiin liittyen, niin ei sotketa wbx-virittäjien yöuniaketsa kirjoitti:Minä vuosina VAG on muuten tehnyt luotettavia TDI moottoreita? Eli minkä aikakauden tekniikka pitäisi löytää jos haluaa luotettavan ylläpitokustannuksiltaan halvan TDI:in?
http://www.tolkkifoorumi.com/phpBB3/vie ... f=12&t=587
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Eli tähän perustuu gowestyn sarjat. Jenkeissähän kaikki vesijäähy tölkit olivat katilla oma importti mukaanlikien.dmn kirjoitti: Ei mitenkään. Bensanpaineen nostolla voi vähän avittaa kasvaneita kuutioita, mutta siinä se. Kattimallin boksi tietysti sopeutuu hieman paremmin, siinä kun on happianturi ja pyrkii pitämään seokset kohdallaan.
Onko kellään kokemusta kumpaan suuntaan kannattaa lähteä. Kaasari vai ohjainboksi katti mallisesta?
Home is where you park it.
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Kaasarin saat varmaan unohtaa jos sulla on kerran jo katti autossa.. Kannattaa konttorilla käydä varmistamassa mitä siellä koneella lukee auton teknisissä tiedoissa, nykyään ei oo rekisteriotteessa enää merkintää vähäpäästöisyydestä.
< 15kWh/100km
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Tarkastettu katsastusasemalta että autoa ei ole merkitty vähäpäästöiseksi.dmn kirjoitti:Kaasarin saat varmaan unohtaa jos sulla on kerran jo katti autossa.. Kannattaa konttorilla käydä varmistamassa mitä siellä koneella lukee auton teknisissä tiedoissa, nykyään ei oo rekisteriotteessa enää merkintää vähäpäästöisyydestä.
btw.
GW:n hehkuttama uusi ohjaus
http://www.gowesty.com/library_article.php?id=1532
Home is where you park it.
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Weberin tuplat ,jakajaksi/ sytkäksi MSD.
Jos ko-tuotteet kiinnostaa niin kaiffarilla olisi myytävänä uudet 48 IDA-pariskunnat + MSD reteleet.
Tai jos haluaa ruiskuna pitää, niin olisiko tämän firman tuotteista itua? http://autotune.fi/
Onko kenelläkään faktaa nokan spekseistä? Jos keinuina Pauter 1.4 keinut.
4 tyypin nostajasta piti tarkoittaa Big foot mallia... http://docs.csp-products.com/katalog/?preview=154
Mutta ilmeisesti T1 nostaja/holkitus lohkoon paras?
-Pete-
TT olet oikeassa tiisselit on viimeaikoina sotkenut yöuniani
Jos ko-tuotteet kiinnostaa niin kaiffarilla olisi myytävänä uudet 48 IDA-pariskunnat + MSD reteleet.
Tai jos haluaa ruiskuna pitää, niin olisiko tämän firman tuotteista itua? http://autotune.fi/
Onko kenelläkään faktaa nokan spekseistä? Jos keinuina Pauter 1.4 keinut.
4 tyypin nostajasta piti tarkoittaa Big foot mallia... http://docs.csp-products.com/katalog/?preview=154
Mutta ilmeisesti T1 nostaja/holkitus lohkoon paras?
-Pete-
TT olet oikeassa tiisselit on viimeaikoina sotkenut yöuniani
211-Kastenwagen
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Sotketaan yöunia vielä sen verran, että jos tehoa, bensan ja bokserin haluaa niin loppujen lopuksi kukkaroystävällisin taktiikka on subarun 2.5l tai 2.0T tekniikka, tarvittavilla luvilla evästettynä. Huoltovarmuus on reissussakin sitten hyvä ja tulee jarrutkin päivitettyä pakosti samalla ..
< 15kWh/100km
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
http://www.vwspeedshop.com/product.php? ... 394&page=1
Tommonen tuli joskus bongattua. Ei halaba, mutta ei mahdottoman kalliskaan, jos on bolt-on juttu.
Tommonen tuli joskus bongattua. Ei halaba, mutta ei mahdottoman kalliskaan, jos on bolt-on juttu.
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Valtonenhan virittää tuommosta 1,9 konetta, ja puheiden perusteella mosa olisi kaupan valmistuttuaan. http://www.fvwa.fi/keskustelu/viewtopic ... 14&t=24038
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1,9 -> 2,1 transformaatio
Tässä hiukan tietoa wbx:n kansien potenttiaalista. Hyvin kevyen kanavien ja palotilan viimeistelyn jälkeiset virtausarvot (vakio venat ja seetikulmat):
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki