Diesel moottorinkiinnikkeet
Diesel moottorinkiinnikkeet
Eli syncro mallin dieselin moottorin korvat. Onko mikä ero takatuupparin/syncron välillä ? Omassani oli pumpun puoleinen metalliputki jota on hieman kuokattu. Onko eroa takatuupparin korviin, kuvia?
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: Diesel moottorinkiinnikkeet
Eikö ne lohkoon kiinnitettävät alumiiniset olleet samanlaiset takapotkussa ja syncrossa. Ne koriin kiinnitettävät putket taas on hieman erilaiset. Oman swapin yhteydessä tätä aprikoitiin kovasti, mutta siitä on jo aikaa. Taisin yhdet putket hävittää, kun olivatkin takapotkusta.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Re: Diesel moottorinkiinnikkeet
muistaakseni ero ei ole alumiini osassa vaan mustassa putki osassa joka pultataan runkoon. Ero tais olla etupäässä putkea kiinitys erillainen.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7681
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Diesel moottorinkiinnikkeet
Syncron moottori on alempana kuin 2WD. 2WD raudoilla saa moottorin syncroon, mutta AAZ/mTDI "tattipumput" vaativat silloin kolon moottorin päällä olevaan "konepeltiin".
Re: Diesel moottorinkiinnikkeet
No sitten ei pitäisi olla ongelmaa kun runkoon tulevat putket on syncron orkkikset. Toisella puolella vaan ei ollut alumiinistä kiinnitystä moottoriin vaan putkestä tehty..Tiedä oliko edellisen virityksiä mistä 1,9 mosa aikoinaan siirrettiin. Nyt on molemmat alumiinisia.