Re: Bokserit kunniaan - wbx kuntoon ja kunniaan
Lähetetty: 21.12.2017 23:26
Uudet bensat tankkiin uudet poltoaine letkut uusi pa-suodatin nyt ainakin olisi hyvä. Letkut murenee varsinkin bensa vehkeissä ja ne saatta sitten levittää kumi mujua ruiskutus/kasutin järjestelmiin. Riittää kun uusi suodatin ja sudatimen ja koneen väliset kumiletkut vaihtaa metalli tai muovi putkiin ei tarvitse koskea.
Poltoaine menee vanhaksi ja saostuu joten se voi olla aikamoista siirappia juuri tankin pohjalla.
Jos jäi seisomaan kansivian takia niin sitten se voi olla ruostunut kiinni, jolloin siitä ei ilman ainakin yhden pytyn tekemistä saa toimivaa. mutta käyntiin sen varmaan silloinkin voi saada kunhan uittaa pytyn crc:llä irti.
Niin ja tulpat vaihtoon tai hio ainakin hiekkapaperilla pois ruoste ja karsta.
Starttipilotti niin saat sen iskemään jos on iskeäkseen.
Älä sahaa ylipitkään keralla vaan anna startin välillä jäähtyä että et sulata tinauksia ankkurissa ja täten hajota ehjää starttia.
Tarkista että koneessa on öljyä ja jos aikomuksena on ajaa koelenkki niin tarkista myös vetopaketin öljytilanne enne koeajoa.
Siinä kai tärkeimmät
Jos ei lähde pyörimään on ruostunut kiinni, CRC:tä pyttyihin.
Jos pyörii mutta ei lyö, startti pilottia
Jos pyörii eikä lyö vaikka annettu startti pilottia tarkista sytytys, ota vaikka yksi tulppa irti ja katso tuleeko kipinä kun konetta pyöritetään ja tulpan johto on kiinni ja tulpan runko on maadoitettu esim startti kaapelilla, jos ei kipinöi vikaa sytytys järjestelmässä.
Jos lähtee käyntiin mutta käy vain kun saa pilottia se ei saa soppaa eli vika poltoaine puolella.
Poltoaine menee vanhaksi ja saostuu joten se voi olla aikamoista siirappia juuri tankin pohjalla.
Jos jäi seisomaan kansivian takia niin sitten se voi olla ruostunut kiinni, jolloin siitä ei ilman ainakin yhden pytyn tekemistä saa toimivaa. mutta käyntiin sen varmaan silloinkin voi saada kunhan uittaa pytyn crc:llä irti.
Niin ja tulpat vaihtoon tai hio ainakin hiekkapaperilla pois ruoste ja karsta.
Starttipilotti niin saat sen iskemään jos on iskeäkseen.
Älä sahaa ylipitkään keralla vaan anna startin välillä jäähtyä että et sulata tinauksia ankkurissa ja täten hajota ehjää starttia.
Tarkista että koneessa on öljyä ja jos aikomuksena on ajaa koelenkki niin tarkista myös vetopaketin öljytilanne enne koeajoa.
Siinä kai tärkeimmät
Jos ei lähde pyörimään on ruostunut kiinni, CRC:tä pyttyihin.
Jos pyörii mutta ei lyö, startti pilottia
Jos pyörii eikä lyö vaikka annettu startti pilottia tarkista sytytys, ota vaikka yksi tulppa irti ja katso tuleeko kipinä kun konetta pyöritetään ja tulpan johto on kiinni ja tulpan runko on maadoitettu esim startti kaapelilla, jos ei kipinöi vikaa sytytys järjestelmässä.
Jos lähtee käyntiin mutta käy vain kun saa pilottia se ei saa soppaa eli vika poltoaine puolella.