Kirjoittaja Osku » 21.10.2017 09:47
Nyt kun tietää mitä oikeesti menee minne niin tota sais varmaan hieman selkeytettyä. Mutta saa nyt kelvata. Ainoa mitä tolle koneelle pitää vielä tehdä on löytää pieni öljyvuoto joka on joko öljypohjan ja lohkon välissä täyttö putkessa tai turbon öljyn paluussa tai sitten kampuran hihnapään stefa. Koska pansarille tulee muutama tippa öljyä. Seisoessa ei vuoda joten oletan että se ei ole öljyntäyttö. Pitää tutkia kun saa arki tölkin Helsinkiin ajoon ja voi pudottaa panssarin irti tästä tutkimuksia varten. Sitten tietysti se pitää vielä virittä eli uudet suutimet ja ohjelmat sisään. Nyt se on ollut ajozsa viikon ja VNT turbo näyttäisi olevan kunnossa, eli se takertelu oli varmaan pitkästä seisomisesta johtuvaa jo nyt kun se on jumpattu auki ei ole mennyt uudelleen jumiin.
Viimeksi muokannut
Osku päivämäärä 23.10.2017 11:49, muokattu yhteensä 1 kerran