Sivu 1/1

kannakeputket

Lähetetty: 09.05.2015 09:11
Kirjoittaja make
Tapasin synchro tölkin jossa oli aaz 1,9td kone,vaihdettu pensakoneen tilalle-1,9td:n kannakeraudoissa oli kumipuslat molemmissa koriin kiinnittyvissä päissä.En ole muutenkaan paljoa näitä rautoja nähnyt mutta en ainakaan tällaisia-onko alkuperäiset???dieselin-synkron?kyseleepi make
Kuva

Re: kannakeputket

Lähetetty: 09.05.2015 09:46
Kirjoittaja Hanttapuli
Minulla on diesel syncron putket omaan projektiin hankittuna ja ne näyttää kyllä aika lailla erilaisilta. Kunhan käyn hallilla, niin koitan muistaa ottaa kuvat. Ja yhdet takapotku JX:n putketkin on ja nekin näyttää aivan erilaisilta kuin nuo. WBX:n putkista ei ole oikein muistikuvaa, kun se tuli hävitettyä jo syksyllä.

Re: kannakeputket

Lähetetty: 10.05.2015 00:23
Kirjoittaja TT|
Takavedon, ja oliskohan vielä vanhimpaa mallia.

Re: kannakeputket

Lähetetty: 10.05.2015 08:57
Kirjoittaja make
Kiitos tiedosta,ei sitten yritetäkkää mahuttaa synkroon...make

Re: kannakeputket

Lähetetty: 10.05.2015 10:37
Kirjoittaja Heebo
Ei noiden vanhanmallisten RWD rautojen modifiointi syncro käyttöön ole mielestäni laisinkaan pöllömpi ajatus.
Omassa 1Zssa kantautuu turhan voimallisesti moottorin resonoinnit koriin. Käytössä on siis ne molemmista päistään jäykästi koriin pultattavat kannakkeet.

Re: kannakeputket

Lähetetty: 10.05.2015 15:34
Kirjoittaja dmn
Heebo kirjoitti:Ei noiden vanhanmallisten RWD rautojen modifiointi syncro käyttöön ole mielestäni laisinkaan pöllömpi ajatus.
Omassa 1Zssa kantautuu turhan voimallisesti moottorin resonoinnit koriin. Käytössä on siis ne molemmista päistään jäykästi koriin pultattavat kannakkeet.
Näiden kanssa joutuu vaan miettimään uusiksi panssarin kiinnityksen, muuten kyllä hyvä parannus.

Toinen vaihtoehto olisi modata syncron raudat käyttämään nykyaikaisempia hydraulisia kannakekumeja, joissa vaimennus parempaa.

Re: kannakeputket

Lähetetty: 11.05.2015 23:02
Kirjoittaja TT|
dmn kirjoitti:
Heebo kirjoitti:Ei noiden vanhanmallisten RWD rautojen modifiointi syncro käyttöön ole mielestäni laisinkaan pöllömpi ajatus.
Omassa 1Zssa kantautuu turhan voimallisesti moottorin resonoinnit koriin. Käytössä on siis ne molemmista päistään jäykästi koriin pultattavat kannakkeet.
Näiden kanssa joutuu vaan miettimään uusiksi panssarin kiinnityksen, muuten kyllä hyvä parannus.

Toinen vaihtoehto olisi modata syncron raudat käyttämään nykyaikaisempia hydraulisia kannakekumeja, joissa vaimennus parempaa.
Tuohonhan löytyy valmis setti TK-carpartsilta, ei tarvitse modata mitään, mutta vähän alkuperäisiä hankalampi asennus.