kannakeputket

Takamoottoristen moottoripalsta, diesel ja bensa moottoreihin liittyvien asioiden alue.
make
AktiVWisti
Viestit: 117
Liittynyt: 26.02.2012 09:10
Paikkakunta: iisalmi

kannakeputket

Viesti Kirjoittaja make »

Tapasin synchro tölkin jossa oli aaz 1,9td kone,vaihdettu pensakoneen tilalle-1,9td:n kannakeraudoissa oli kumipuslat molemmissa koriin kiinnittyvissä päissä.En ole muutenkaan paljoa näitä rautoja nähnyt mutta en ainakaan tällaisia-onko alkuperäiset???dieselin-synkron?kyseleepi make
Kuva
Avatar
Hanttapuli
AHUttaja
Viestit: 2612
Liittynyt: 25.04.2013 20:51
Paikkakunta: Oulu

Re: kannakeputket

Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »

Minulla on diesel syncron putket omaan projektiin hankittuna ja ne näyttää kyllä aika lailla erilaisilta. Kunhan käyn hallilla, niin koitan muistaa ottaa kuvat. Ja yhdet takapotku JX:n putketkin on ja nekin näyttää aivan erilaisilta kuin nuo. WBX:n putkista ei ole oikein muistikuvaa, kun se tuli hävitettyä jo syksyllä.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6640
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: kannakeputket

Viesti Kirjoittaja TT| »

Takavedon, ja oliskohan vielä vanhimpaa mallia.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
make
AktiVWisti
Viestit: 117
Liittynyt: 26.02.2012 09:10
Paikkakunta: iisalmi

Re: kannakeputket

Viesti Kirjoittaja make »

Kiitos tiedosta,ei sitten yritetäkkää mahuttaa synkroon...make
Avatar
Heebo
AktiVWisti
Viestit: 380
Liittynyt: 27.02.2012 11:01
Paikkakunta: Oulu

Re: kannakeputket

Viesti Kirjoittaja Heebo »

Ei noiden vanhanmallisten RWD rautojen modifiointi syncro käyttöön ole mielestäni laisinkaan pöllömpi ajatus.
Omassa 1Zssa kantautuu turhan voimallisesti moottorin resonoinnit koriin. Käytössä on siis ne molemmista päistään jäykästi koriin pultattavat kannakkeet.
-90 Multivan Syncro 1.9 mTDi
-89 Pritsche Syncro 1.9TDi
-90 Trashotel 2.1 DJ
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3083
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: kannakeputket

Viesti Kirjoittaja dmn »

Heebo kirjoitti:Ei noiden vanhanmallisten RWD rautojen modifiointi syncro käyttöön ole mielestäni laisinkaan pöllömpi ajatus.
Omassa 1Zssa kantautuu turhan voimallisesti moottorin resonoinnit koriin. Käytössä on siis ne molemmista päistään jäykästi koriin pultattavat kannakkeet.
Näiden kanssa joutuu vaan miettimään uusiksi panssarin kiinnityksen, muuten kyllä hyvä parannus.

Toinen vaihtoehto olisi modata syncron raudat käyttämään nykyaikaisempia hydraulisia kannakekumeja, joissa vaimennus parempaa.
< 15kWh/100km
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6640
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: kannakeputket

Viesti Kirjoittaja TT| »

dmn kirjoitti:
Heebo kirjoitti:Ei noiden vanhanmallisten RWD rautojen modifiointi syncro käyttöön ole mielestäni laisinkaan pöllömpi ajatus.
Omassa 1Zssa kantautuu turhan voimallisesti moottorin resonoinnit koriin. Käytössä on siis ne molemmista päistään jäykästi koriin pultattavat kannakkeet.
Näiden kanssa joutuu vaan miettimään uusiksi panssarin kiinnityksen, muuten kyllä hyvä parannus.

Toinen vaihtoehto olisi modata syncron raudat käyttämään nykyaikaisempia hydraulisia kannakekumeja, joissa vaimennus parempaa.
Tuohonhan löytyy valmis setti TK-carpartsilta, ei tarvitse modata mitään, mutta vähän alkuperäisiä hankalampi asennus.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Vastaa Viestiin