Sivu 2/2

Re: 1.9 TDI

Lähetetty: 10.03.2012 16:32
Kirjoittaja TT|
T3Syncro kirjoitti:
TT| kirjoitti:Onko kukaan perehtynyt mitä vag konetta nämä V/S40 Volvoissa olleet 1.9TDI konsernikoneet vastaa?
http://www.nettivaraosa.com/varaosa-ja- ... ot/1277385
Ne on Dacian TD-koneita :D
Ohhoh, johan nyt sentään :oops: Kiitos korjauksesta, sangen harhaanjohtavaa ollut Volvon tuon aikainen dieseleiden nimeäminen.

Re: 1.9 TDI

Lähetetty: 10.03.2012 16:59
Kirjoittaja AT5nok
Joker kirjoitti:- Ventoja ei TDI:nä löydä joo, ne eko TD:t on esikammioita.
Autowiki väittää Ventoa tehdyn TDI-koneellakin ja jos en väärin muista, niin moisesta vaihtoehdosta olisin nähnyt maininnan käyttöohjekirjassakin.

Re: 1.9 TDI

Lähetetty: 10.03.2012 17:21
Kirjoittaja hege
Tosi harvinaisia noi TDI ventot. Oliko ne jotain jenkkimalleja tjms?

Re: 1.9 TDI

Lähetetty: 10.03.2012 18:56
Kirjoittaja TT|
Niin siis Golf3/Vento ei koskaan tuotu suomeen TDI-koneella. Muualla euroopassa näitä oli myynnissä TDI-myllyillä.

Re: 1.9 TDI

Lähetetty: 10.03.2012 23:48
Kirjoittaja redi
Onkos kukaan sovittanut niinkin uutta 4syl TDi:tä missä ei ole enää apuakselia ja kampuran pääkin on vahvempi. Pääsisi taas muutamasta "ominaisuudesta" eroon :D

Re: 1.9 TDI

Lähetetty: 11.03.2012 02:47
Kirjoittaja Eicca_
Kolmos golvia oli myös GTD:nä Tdi koneella ja siis ventot sekä golffit tdi koneella ei siis ole ollut koskaan maahantuonti ohjelmassa mutta molempia on valmistettu ja ihan on ollut euro spec kamaa.

Re: 1.9 TDI

Lähetetty: 11.03.2012 09:27
Kirjoittaja TT|
Eicca_ kirjoitti:Kolmos golvia oli myös GTD:nä Tdi koneella ja siis ventot sekä golffit tdi koneella ei siis ole ollut koskaan maahantuonti ohjelmassa mutta molempia on valmistettu ja ihan on ollut euro spec kamaa.
Niin ja sitten on olemassa vielä harvinainen golf kolme 20-vuotisjuhlamalli GTI TDI AFN-koneella.

Re: 1.9 TDI

Lähetetty: 11.03.2012 11:05
Kirjoittaja TT|
redi kirjoitti:Onkos kukaan sovittanut niinkin uutta 4syl TDi:tä missä ei ole enää apuakselia ja kampuran pääkin on vahvempi. Pääsisi taas muutamasta "ominaisuudesta" eroon :D
Mitäs koneita tarkoitat? Taisi olla niin että jos alipainepumppu on kannessa, niin ei sovi tölkin konehuoneeseen ilman kolon tekemistä. Pumppusuutinkoneita taas vierastetaan juuri pumppusuuttimien takia ;) En muista oliko myös öljypumpussa tai muissa JX:n osien sovittamisessa hankaluuksia. Voihan sen tietysti laittaa siihen alkuperäiseenkin asentoon (15 astettako) tölkkiin, mutta omat ongelmansa siinäkin on.

Re: 1.9 TDI

Lähetetty: 13.03.2012 01:02
Kirjoittaja redi
Itse en ole joutunut pumppusuuttimia vaihtamaan/irrottamaan, muutakun jossain kurssilla, mutta onneksi VW:kin siirtyi vihdoin Commonrailiin. 180hp biturbo swappeja odotellessa... :D