Onkos kukaan sovittanut niinkin uutta 4syl TDi:tä missä ei ole enää apuakselia ja kampuran pääkin on vahvempi. Pääsisi taas muutamasta "ominaisuudesta" eroon
Kolmos golvia oli myös GTD:nä Tdi koneella ja siis ventot sekä golffit tdi koneella ei siis ole ollut koskaan maahantuonti ohjelmassa mutta molempia on valmistettu ja ihan on ollut euro spec kamaa.
Eicca_ kirjoitti:Kolmos golvia oli myös GTD:nä Tdi koneella ja siis ventot sekä golffit tdi koneella ei siis ole ollut koskaan maahantuonti ohjelmassa mutta molempia on valmistettu ja ihan on ollut euro spec kamaa.
Niin ja sitten on olemassa vielä harvinainen golf kolme 20-vuotisjuhlamalli GTI TDI AFN-koneella.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
redi kirjoitti:Onkos kukaan sovittanut niinkin uutta 4syl TDi:tä missä ei ole enää apuakselia ja kampuran pääkin on vahvempi. Pääsisi taas muutamasta "ominaisuudesta" eroon
Mitäs koneita tarkoitat? Taisi olla niin että jos alipainepumppu on kannessa, niin ei sovi tölkin konehuoneeseen ilman kolon tekemistä. Pumppusuutinkoneita taas vierastetaan juuri pumppusuuttimien takia En muista oliko myös öljypumpussa tai muissa JX:n osien sovittamisessa hankaluuksia. Voihan sen tietysti laittaa siihen alkuperäiseenkin asentoon (15 astettako) tölkkiin, mutta omat ongelmansa siinäkin on.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Itse en ole joutunut pumppusuuttimia vaihtamaan/irrottamaan, muutakun jossain kurssilla, mutta onneksi VW:kin siirtyi vihdoin Commonrailiin. 180hp biturbo swappeja odotellessa...