1. Itse rivimoottorin lisäksi haalia/tehdä dieselöintiin vaadittavat osat, eli ainakin kytkinkoppa, öljypohja, moottorinkannakkeet+kannatinraudat ja jotain muutakin
- Käykö 2wd osat vai mitä kaikkea pitää olla syncrosta, tai onko niillä edes eroa?
- Saako startin jollain ilveellä asennettua bensasyncron polttoainetankin kaveriksi, vai pitääkö jostain löytää dieselsyncron tankki?
- onko nuo dieselin moottorin pitkittäiset kannatinraudat kuinka bolt-on sen wbx:n moustache barin tilalle, vai onko noissa merkittävän erilaiset nuo runkorakenteet bensa/diesel)
- mihin asentoon motti tällä setupilla tulee eli onko mahdollista saada mahtumaan korottamatta konetilan kantta?
2. Itse rivimoottorin lisäksi haalia jenkkilästä adapterilevy koneen ja vaihteiston väliin, ja käyttää wbx:n kytkinkoppaa
- moottori tulee tällöin 50 asteen kulmaan ja mahtuu pellin alle ilman kannen korotuksia?
- mitä vermeitä tarvitsee haalia dieselistä kaikesta huolimatta?
3. Käyttää jotain spesiaalia jokkisadapteria kuten ketsa pritseninsä kanssa, ja wbx:n kytkinkoppaa
- moottori tulee tällöin pystyyn ja konehuoneen kattoluukkua joutuu korottamaan?
- sopiiko se startti paikoileen vai vaatiiko edelleen dieselin tankin?
- tietty moottorinkannakkeet joutunee tekemään pitkälti soveltaen
Olenko ymmärtänyt edes osittain oikein? Jatkokysymyksiä vielä:
Volkkarin 90-luvun kahden litran bensakoneissa (2E/AGG/ADY) ilmeisesti toiminta on samalla lailla mekaanista kuin WBX:ssä, eli kaasupolkimelta vaijeri kaasuläpälle, mutta missä vaiheessa systeemi vaihtuu sähköiseksi? Tai onko bensapuolella mahdollista
(helposti
![Eritäin iloinen :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Nolostunut :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)