M: 1985 Caravelle-paku, 2 WD mTDI
Lähetetty: 14.06.2018 11:25
Myytävänä 1985-mallin takaveto Caravelle-paku. Terveysongelmat pakottavat luopumaan tästä perintökalleudesta, en pysty, enkä tule pystymään saattamaan operaatiota loppuun, eli viisaampi myydä jollekin, joka saattaa auton taas tien päälle.
Varaosiksi tai Afrikkaan tämä ei kuulu, enkä edes myisi sinne...hyvä kun raaskin kotimaahan luopua. Harmittaa...
Kyseessä on 1,6 (CS) -> AHU mTDi-swap joka on kesken. Piti valmistua tänä kesänä. Moottori (AHU eli TDI) on paikallaan ja käy, hyvinkin.
Swap on tehty oikein ja ohjeet Tölkkifoorumilta ja usealta foorumin jäseneltä suoraan henkilökohtaisesti. Koko operaatiosta runsaasti kuvia.
Tekemättä mm:
- pakoputki loppuun
- Ilmanputsarin putket
- cooleri putkistoineen, jos sellaisen haluaa laittaa
- ahtimen öljynpaluuputki pitää loihtia uusi, nykyinen tiputtelee
- kansipahvi vaihdettava
Kori oikein hyvä, ne korin saumathan tietenkin ovat ruskettuneet ja siskonpoikien muuttotalkoiden jäljiltä pari pikku naarmua löytyy, mutta kova on kori vielä alta ja päältä. Sisältä siisti ja kaikki ehjää. Kori nähnyt 315000 kilometriä. Moottorilla (AHU) on ajettu 350000 km.
Useampi jäsen täältä foorumilta on ko. auton ihan paikanpäällä nähnyt ja heidän toimestaan mm. ajoitettu pumppu, tunnustakoot itse, jos aiheelliseksi näkevät
Mukaan sekalaista silppua swapin jäljiltä, orkkisvanteet ehjillä kapseleilla ja 14" aluvanteet talvirenkailla. Sekä tietysti nuo 15" vanteet, jotka ovat alla.
Haen oikeaa harrastajaa omistajaksi, en välttämättä halua siihen rumbaan, kun Afrikanmiehet alkavat soittelemaan ja kyselemään typeriä...
Auto Sastamalan Karkussa ja lähtee Tölkkifoorumin kautta uuteen kotiin 1000 eurolla, muualla kalliimpi. YV:llä lisää, puheluita sen jälkeen. Älä tarjoa vaihdossa mitään, se on kuin veistä kääntäisit haavassa, hyvä kun eurot riittävät helpottamaan eroa...
Varaosiksi tai Afrikkaan tämä ei kuulu, enkä edes myisi sinne...hyvä kun raaskin kotimaahan luopua. Harmittaa...
Kyseessä on 1,6 (CS) -> AHU mTDi-swap joka on kesken. Piti valmistua tänä kesänä. Moottori (AHU eli TDI) on paikallaan ja käy, hyvinkin.
Swap on tehty oikein ja ohjeet Tölkkifoorumilta ja usealta foorumin jäseneltä suoraan henkilökohtaisesti. Koko operaatiosta runsaasti kuvia.
Tekemättä mm:
- pakoputki loppuun
- Ilmanputsarin putket
- cooleri putkistoineen, jos sellaisen haluaa laittaa
- ahtimen öljynpaluuputki pitää loihtia uusi, nykyinen tiputtelee
- kansipahvi vaihdettava
Kori oikein hyvä, ne korin saumathan tietenkin ovat ruskettuneet ja siskonpoikien muuttotalkoiden jäljiltä pari pikku naarmua löytyy, mutta kova on kori vielä alta ja päältä. Sisältä siisti ja kaikki ehjää. Kori nähnyt 315000 kilometriä. Moottorilla (AHU) on ajettu 350000 km.
Useampi jäsen täältä foorumilta on ko. auton ihan paikanpäällä nähnyt ja heidän toimestaan mm. ajoitettu pumppu, tunnustakoot itse, jos aiheelliseksi näkevät
Mukaan sekalaista silppua swapin jäljiltä, orkkisvanteet ehjillä kapseleilla ja 14" aluvanteet talvirenkailla. Sekä tietysti nuo 15" vanteet, jotka ovat alla.
Haen oikeaa harrastajaa omistajaksi, en välttämättä halua siihen rumbaan, kun Afrikanmiehet alkavat soittelemaan ja kyselemään typeriä...
Auto Sastamalan Karkussa ja lähtee Tölkkifoorumin kautta uuteen kotiin 1000 eurolla, muualla kalliimpi. YV:llä lisää, puheluita sen jälkeen. Älä tarjoa vaihdossa mitään, se on kuin veistä kääntäisit haavassa, hyvä kun eurot riittävät helpottamaan eroa...